  • Data: 2023-01-09 13:54:21
    Temat: Re: Aku w UPSach, różne technologie
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2023 o 13:36, Roman Tyczka pisze:

    > ps. mój UPS też ostatnie 3 m-ce mrugał prawym rzędem diodek co jakiś
    > czas (nie zauważyłem reguły), może to oznaka nadchodzącego zgonu?

    All of the battery lights flashing simultaneously indicates the estimated battery run
    time
    is very low. (usually <5 minutes) It could be caused by failing batteries, a very
    high
    load, or a poor run time calibration.

    ja wsadzam do starych APC smart to co mam pod ręką, ograniczając tylko napięcie
    ładowania
    do takiego jak sobie życzy producent aku dla pracy buforowej, no i oczywiście aku
    musi dać
    odpowiedni prąd