-
X-Received: by 10.157.41.230 with SMTP id g35mr1358905otd.19.1471335831420; Tue, 16
Aug 2016 01:23:51 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.41.230 with SMTP id g35mr1358905otd.19.1471335831420; Tue, 16
Aug 2016 01:23:51 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
f6no10333175ith.0!news-out.google.com!d130ni36952ith.0!nntp.google.com!f6no1031
0448ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Tue, 16 Aug 2016 01:23:51 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1tx7u3ymmb2yw.15nha9hwwr00q$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.32.50;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 212.39.32.50
References: <nosusa$fu7$1@node2.news.atman.pl>
<1c3nr28od4ztn$.vuq6uxozxag0.dlg@40tude.net>
<not1mo$fi4$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nou3t5$g7m$1@node1.news.atman.pl>
<1tx7u3ymmb2yw.15nha9hwwr00q$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Akumulator ciśnienia
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Tue, 16 Aug 2016 08:23:51 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36727
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 16:51:05 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Tue, 16 Aug 2016 06:13:26 +0200, PeJot napisał(a):
> > W dniu 2016-08-16 o 00:12, J.F. pisze:
> >>>>> Obawiam się jednak o nieszczelności i tu jest pytanie -
> >>>> Normalna butla przechowuje lpg latami ...
> >>> Ale ma jakiś lepsiejszy elektrozawór, który z pewnością nie będzie
> >>> pasował do 5 kg butli. 5kg butla wydaje się być optymalna pod względem
> >>> przenoszenia.
> >>
> >> Mowie o takiej 2-5 kg turystycznej.
> >
> > No tak, czytasz LPG, myślisz zbiornik do samochodu :)
>
> Nawiasem mowiac - kartusze LPG wytrzymuja to samo cisnienie, a
> zrobione z blaszki 0.5mm czy mniej.
Wytrzymują 6 bar, zgodnie z dyrektywą.
Ta blaszka jest im cieńsza, tym mocniejsza. No i średnica kiepska. Żeby mieć sensowną
pojemność, trzeba by długaśną rurę mieć. Albo baterię starych kartuszy/dezodorantów
jakoś czarodziejsko połączonych do wspólnego kolektora. Jak ktoś chce światu pokazać
że się da, to czemu nie. Te standardowe przyłącza od kuchenek, palników itd powinny
dać się jakoś polutować w pająka, ale mam nadzieję że będę daleko jak to się
rozpęknie któregoś dnia.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.16 10:25 Konrad Anikiel
- 16.08.16 13:27 Jacek
- 16.08.16 13:31 4...@g...com
- 16.08.16 13:53 J.F.
- 16.08.16 13:59 Agent0700
- 16.08.16 14:19 J.F.
- 16.08.16 16:59 PeJot
- 16.08.16 17:31 J.F.
- 16.08.16 19:23 PeJot
- 18.08.16 17:36 4...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Ząbki się spaliły jak wiejskie, drewniane stodoły sprzed 50 lat
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Trybik
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Nowa tarcza do telefonu
- Spotkania z Ariane De Rotschild, szefową Iluminatów, Księżniczką Hiszpanii Leonor
- Upadłość i zwolnienia [w Diorze, która była pol prod. głośników - przyp. JMJ]
- Re: Recykling akumulatorów
- Martwy satelita nadał sygnał po dziesięcioleciach
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=