  • Data: 2009-01-01 20:15:14
    Temat: Re: Akumulatorki a zabawki dla dziecka
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> wrote in message
    news:gjiqk0$bn2$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Coś jest "nie tak" z tą zabawką. załóż te akumulatorki, i sprawdź
    > miernikiem czy jest napweno ok4.5v, czy poprostu gdzies niema styku.

    Juz sprawdzone -- brak styku...
    Ciekawe bylo to, ze dwie nowe alkaliczne baterie plus jeden aku nie dzialaly
    a dwa aku plus jedna nowa alkaliczna dzialala -- okazalo sie, ze dwie
    przegrody w zabawce maja plastik dalej od stykow a bateria i aku Energizera
    maja dluzsze plusy, zas aku Technoline ma krociotki plusik. Po prostu
    scyzorykiem zaraz to wyrownam i bedzie dzialac wszystko :).

    [...]
    > PS. napisz czy ruszyło bo mam jeszcze jeden pomysł

    Czlowiek uczy sie cale zycie, a wiec? :)