  • Data: 2022-11-14 11:55:21
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.11.2022 10:40, sirapacz wrote:

    > https://pl.aliexpress.com/item/1005004922300944.html
    ?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1c24YcPdAw&gatewayAdap
    t=glo2pol

    Nie chciałbym Was martwić ale sklepy-świeżynki, bez sensownych recenzji,
    z dziwnymi cenami to są najczęściej wałki.

    Zgaduję, że i tu będzie podobnie bo jak na razie to mają recenzje
    głownie za pojedyncze sztuki akumulatorów AAA ...

    Piotrek