-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
<5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
<5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<par23v$ks4$1@node1.news.atman.pl>
<i...@4...net>
<pashk3$vst$2@node2.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<pasr8s$995$1@node2.news.atman.pl> <pastsc$eoh$1@node1.news.atman.pl>
<pb2doe$ld9$1$gof@news.chmurka.net> <pb2mid$ksm$1@node2.news.atman.pl>
<pb49s1$joo$1@node1.news.atman.pl> <pb4g9g$fqt$1$Adam@news.chmurka.net>
<pb57mm$vfn$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<pb5o3p$fcj$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pb5o3p$fcj$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Wed, 18 Apr 2018 10:57:03 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5ad7085f$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.106.188
X-Trace: 1524041823 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 83.26.106.188:62492
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731145
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pb5o3p$fcj$...@n...news.atman.pl...
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
wiadomości
>> Jeszcze troche i pojawia sie ogloszenia " samochod z gaznikiem
>> kupie, stan obojetny".
>A wcale się nie zdziwię - dziś jakieś wtryski, gdzie choć trochę inne
>paliwo i całość szlag trafia. A kiedyś - teoretycznie w starszych
>autach trzeba było przestawiać zapłon, przy zmianie L.O. paliwa.
>Ruska benzyna, wg słów żołnierza (to w .pl było), L.O.93, to auto,
>dwusuw (nominalnie 78/85), czyli Skarpeta, jechał na niej jak
>marzenie, palił z dotyku, a ciągnął, że chyba TIRy można by holować.
>Bez przestawiania zapłonu.
Bo to tylko w jedna strone dziala.
Za niska LO - bedzie spalanie stukowe, to bedzie zle. Opoznisz zaplon,
moze wystarczy.
Za wysoka LO ... nic sie nie dzieje, mozna jechac.
Mozna przyspieszyc zaplon i podniesc sprawnosc silnika, ale nie
trzeba.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.18 20:12 HF5BS
- 18.04.18 20:35 Adam Wysocki
- 18.04.18 22:22 Czarek
- 18.04.18 22:39 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- tuner i silnik od rolety
- Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- Boję siię capa...
- Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- PT500
- supercap
- Procesor NMOS i karta CF
- Jak sprawdzic uC
- radyjko znalazłem
- Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
- LED
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
Najnowsze wątki
- 2024-05-30 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-30 Wrocław => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-30 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-30 Warszawa => B2B Sales Representative <=
- 2024-05-29 Warszawa => Frontend Developer - React <=
- 2024-05-29 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-29 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-05-29 Zabrze => Regular .NET Developer <=
- 2024-05-29 Zabrze => Regular .NET Developer <=
- 2024-05-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-05-29 Berlin => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-29 Poznań => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-29 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-05-29 Warszawa => Google Ads Freelancer <=
- 2024-05-29 Ulm => Solution Engineer (m/w/d) Data Center Technologies <=