  • Data: 2022-12-09 23:16:20
    Temat: Re: Android 11 blokowanie grup numerów
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2022 o 22:49, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Kruger&Matz Android 9
    > Kruger&Matz Android 11
    > Maxcom - Android 9
    >
    > ale nie wiem czy model ma znaczenie, bo to chyba tylko wersja Androida.

    No właśnie nie. Budżetówki są mocno okrojone i nawet mają "swoje
    dialery" i praktycznie nie są wspierane w sensie dodatkowych fiuczerów
    (nowości). Jakoś wygląda i jakoś działa, nie mylić z jakością :)

    Nie ukrywam, że gorszych od w/w trudno spotkać bo okrojone są dość
    mocno, szczególnie z pamięci, nie pisząc już o modelu procka.

    Kilka razy miałem z nimi styczność i często "chorowały" na uszkodzenie ROM.

    > Czasem bywa tak, że dodatkowa aplikacja po prostu się nie mieści, trzeba
    > wy...ć jakąś inną, aby wgrać jakąś kolejną, a w dzisiejszych czasach
    > niestety gdzie nie pójdziesz, to ci mówią, abyś wgrał aplikacje.
    > Tj. oczywiście obowiązku nie ma, ale wtedy nie skorzystasz z usługi lub
    > zapłacisz 3x więcej.

    No i tu się zgodzę. Wystarczy zainstalować FB i Chrome i brak miejsca w
    słabych telefonach, nie pisząc już o "muleniu" :) Polecam jednak
    bardziej markowe. Obecnie nie wezmę do reki poniżej 4G RAM i 64G dysk bo
    są to, jak dla mnie, wymagania minimalne na obecne potrzeby.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>