    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Android auto - narzekanie
    Date: Wed, 10 May 2023 13:03:04 +0200

    On Wed, 10 May 2023 09:31:49 +0100, K wrote:
    > On 09/05/2023 23:02, Adam wrote:

    > No wlasnie problem w tym, ze AA nie uzywa GPS wbudowanego w samochod
    > tylko tego z telefonu dlatego w wersji bezprzewodowej tak drenuje
    > baterie i sie grzeje. Nie wiem jak z ACP ale zakladam, ze robi tak samo.
    > Na kablu tego problemu nie widac bo sie caly czas laduje.

    Uzywam smartfonów turystycznie ... i generalnie GPS drenuje baterie
    umiarkowanie - powinien na 8h wystarczyc.

    Internet mobilny chyba drenuje wiecej, wyswietlacz stale właczony ..
    ale tu jak rozumiem go nie ma.

    W dodatku mam np telefon, ktory bywa drenowany mocno lub słabo, i nie
    wiadomo co go tak drenuje. Jakis program? Janosik zostaje w tle?

    Mialem też taki odbiornik GPS-BT, co na akumulatorku ze starej nokii,
    ok 700mAh, mial działac 33h w/g producenta.
    Tego nie sprawdzałem, ale 15h spokojnie wytrzymywał.

    Tylko ze to był chip oszczedny, teraz smartfony chyba preferują
    "dobry".

    J.