  • 1. Data: 2023-05-07 16:50:43
    Temat: Android auto - narzekanie
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Własnie przez tydzień przemieszczałem się jakimś Polo, 3/4 latkiem z
    Android Auto.

    Zanima zacznę litanię: jeździłem wczesniej też jakimś małym Peugeotem
    bez śladu problemu, z tym samym telefonem. Czy WV ma jakieś tendencje do
    ponurych żartów czy może mam pecha?

  • 2. Data: 2023-05-07 17:12:52
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-05-2023 o 16:50, heby pisze:
> [...]
    >
    > Zanima zacznę litanię: jeździłem wczesniej też jakimś małym Peugeotem
    > bez śladu problemu, z tym samym telefonem. Czy WV ma jakieś tendencje do

    Nie - AA to kulawa aplikacja, więcej z nią problemów niż pożytku z niej.

  • 3. Data: 2023-05-07 17:30:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/05/2023 17:12, Cavallino wrote:
    > Nie - AA to kulawa aplikacja, więcej z nią problemów niż pożytku z niej.

    W Peugeocie działała ok. W zasadzie bez problemów i zgodnie z założeniami.

  • 4. Data: 2023-05-07 18:47:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-05-2023 o 17:30, heby pisze:

    > W Peugeocie działała ok. W zasadzie bez problemów i zgodnie z założeniami.

    I to był właśnie wyjątek od reguły.
    Zresztą - jak nie używasz nic innego w tym czasie, nie dzwonisz, nie
    dostajesz sms, to może działać.... ;-)
    Ale już włączenie yanosika jednocześnie z GM - uuuu to może być problem.

  • 5. Data: 2023-05-07 18:51:53
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/05/2023 18:47, Cavallino wrote:
    > Zresztą - jak nie używasz nic innego w tym czasie, nie dzwonisz, nie
    > dostajesz sms, to może działać.... ;-)

    W tym Polo własnie był problem z samym AA. I teraz nie wiem czy to
    przypadłośc WV, Polo czy AA.

  • 6. Data: 2023-05-07 19:02:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-05-2023 o 18:51, heby pisze:

    > W tym Polo własnie był problem z samym AA. I teraz nie wiem czy to
    > przypadłośc WV, Polo czy AA.

    To jedna z cech AA.
    Działa wg swojego uznania w różnych modelach.Albo nie działa bez
    wyraźnego powodu.
    A inny telefon, w tym samym aucie działa.
    Ten sam telefon w innym aucie również.

    Taki fjuczer......

  • 7. Data: 2023-05-07 20:13:16
    Od: "To.Ja" <t...@i...pl>

    Cavallino w

    > Nie - AA to kulawa aplikacja, więcej z nią problemów niż pożytku z niej.

    AC jest za to zajebiste w VW Polo, i oczywiście opiszesz wyższość AC nad AA
    w tym modelu (jakimś Polo)...

    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2023-05-08 13:44:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 May 2023 16:50:43 +0200, heby napisał(a):

> [...]
    >
    > Zanima zacznę litanię: jeździłem wczesniej też jakimś małym Peugeotem
    > bez śladu problemu, z tym samym telefonem. Czy WV ma jakieś tendencje do

    Jeżdżę z AA od około roku.
    W tym czasie były co najmniej trzy duże aktualizacje AA.

    Na początku - ok. rok temu - aby obejrzeć film albo YouTube, trzeba było
    robić "dziwne rzeczy" w "Opcjach Programisty" w androidzie. Oraz oczywiście
    instalować apk, których nie ma w Sklepie.

    Później się poprawiło - wystarczyło pokombinować np. z AAAD i Fermata Auto.

    Z poprzednim tygodniu sprawdzałem i video już nie działa, ani w Mistubishi
    ani w Suzuki.
    Przestał też działać tryb mirror, czyli przeniesienie wprost ekranu
    smartfona na wyświetlacz w aucie.

    Poza tym w apkmirror jest wiele wersji AA na starsze androidy i różne
    architektury procesora. Można przyjąć ogólną zasadę, że im starsza
    kompilacja AA, tym mniej ograniczeń.

    W każdym razie AA jako takie działa prawidłowo w Mitsubishi i Suzuki. Od
    kilku miesięcy umie już podzielić ekran na 2 lub 3 i ustawić przykładowo w
    większej części nawigację (np AutoMapę czy Yanosika), a w mniejszej jakieś
    radio internetowe, Spotify itd.

    Działają komendy głosowe.
    Brakuje mi możliwości dyskusji głosowej z GPT (czyli chat.openai.com), ale
    to pewnie też wcześniej czy później uda się uzyskać.
    Albo już jest, a ja jeszcze tego nie znalazłem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2023-05-08 13:58:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 13:44:18 +0200, Adam wrote:
> [...]
    > to pewnie też wcześniej czy później uda się uzyskać.
    > Albo już jest, a ja jeszcze tego nie znalazłem.

    GPT jest w aucie przydatny, czy sztuka dla sztuki?

    W sumie ... mozna by zapytac o wybór trasy, ceny autostrad, sposób
    płacenia, rekomendacje restauracji ... ciekawe, czy zna :-)

    J.

  • 10. Data: 2023-05-08 15:45:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 May 2023 13:58:00 +0200, J.F napisał(a):

    > GPT jest w aucie przydatny, czy sztuka dla sztuki?
    >
    > W sumie ... mozna by zapytac o wybór trasy, ceny autostrad, sposób
    > płacenia, rekomendacje restauracji ... ciekawe, czy zna :-)

    To, co podajesz, to można zapytać googla już teraz.
    Mnie chodzi o zwykłą dyskusję, jak z człowiekiem.

    Jak testowałem GPT, to zadawałem mu "dziwne" pytania, np. "jak wygląda
    mokra wrona". GPT odpowiadał, że wygląda tak samo, jak sucha wrona z tym,
    że jest mokra, ale może być zdezorientowana.

    Czasem odpowiedzi są mocno humorystyczne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam