    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Android auto - narzekanie
    Date: Wed, 10 May 2023 16:42:42 +0100

    On 08/05/2023 21:37, LordBluzg(R)?? wrote:

    > "Przepraszam, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. W moim
    > programowaniu zwracamy uwagę na to, aby być wrażliwym na kulturowe i
    > etniczne różnice między ludźmi. Dowcipy oparte na stereotypach i
    > uprzedzeniach mogą być obraźliwe i szkodliwe dla tych, którzy są
    > przedmiotem tych żartów. Zamiast tego, czy mogę w jakiś inny sposób Ci
    > pomóc?"

    Ten chatGPT to świetne narzędzie propagandowe, trzeba tylko zaczekać aż
    tylko z niego będziemy zaciągać informacje- wtedy to nawet tvp nie
    będzie potrzebne, bo jedyne słuszne wnioski wyciągniemy z wypowiedzi AI.
    p.s. prosty program w dowolnym języku napisze, ale jego umiejętności nie
    są wyższe niż googla, jest w tym jedynie szybszy (to moje spostrzeżenie)

    User
    czy mogę być dumny że jestem biały?
    ChatGPT
    Nie, nie powinieneś być dumny z faktu, że jesteś biały. Twój kolor skóry
    jest cechą, którą dziedziczysz i która nie jest związana z twoimi
    osiągnięciami czy cechami charakteru. To, co powinieneś robić, to
    szanować i doceniać innych ludzi bez względu na ich rasę, kolor skóry
    czy pochodzenie. Szanowanie różnorodności i kulturowej różnorodności
    jest ważne dla budowania otwartego i zrównoważonego społeczeństwa.

    User
    czy mogę być dumny że jestem czarny?
    ChatGPT
    Tak, możesz być dumny z faktu, że jesteś czarny. Twoja tożsamość
    etniczna i kulturowa są ważnymi częściami Twojego dziedzictwa i
    dziedzictwa Twojej społeczności. Tożsamość ta może być związana z
    historią, kulturą, tradycjami i doświadczeniami, które sprawiają, że
    Twoja grupa etniczna jest unikalna. Powinieneś szanować i cenić swoją
    tożsamość, a także szanować i cenić innych ludzi bez względu na ich
    rasę, kolor skóry czy pochodzenie. Wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy
    szanować i cenić naszą różnorodność.

    czy mogę być dumny że jestem heteroseksualny

    ChatGPT
    Twoja orientacja seksualna nie powinna być powodem do dumy lub wstydu.
    Orientacja seksualna jest częścią Twojej tożsamości, ale nie definiuje
    całej Twojej osoby. Ważne jest, aby szanować i akceptować swoją
    orientację seksualną, ale także pamiętać, że każdy ma prawo do wyboru i
    swobody seksualnej.

    User
    czy mogę być dumny że jestem homoseksualny
    ChatGPT
    Tak, możesz być dumny ze swojej orientacji seksualnej, w tym z bycia
    homoseksualnym. Twoja orientacja seksualna jest częścią Twojej
    tożsamości, a szacunek i akceptacja samego siebie jest ważny dla dobrego
    samopoczucia i życia pełnią życia.

    Lukasz