    Date: Fri, 3 Mar 2023 18:41:09 +0100
    Subject: Re: Android zmiana nazwy numeru w bazie danych sms
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    > Spróbuj dodać taki sam numer ale poprawnie i po komunikacie,
    > zastąp/nadpisz stary kontakt.
    Probowalem, nic to nie dalo. Nie wazne co wpisywalem w ksiazce
    adresowej, to kierowalo mnie do smsow z tym skopanym numerem. Jak
    usunalem kontakt z ksiazki, to pokazywalo numer taki jak napisalem,
    czyli 48 i 9 cyfr. Zadzwonilem w koncu na infolinie, zeby sie dowiedziec
    cos wiecej, to stwierdzili, ze podobno wyslalem sms gdzies pod Moskwe,
    albo na polski numer stacjonarny (kasa jaka zgarneli, pasuje zarowno do
    Rosji, jak i do polskiego stacjonarnego), ale o tym w nastepnym poscie,
    bo po informcji, ze to podobno poszlo zagranice, to wykasowalem
    wszystkie sms z tego numeru i od tamtej pory juz prawidlowo widzi numer
    telefonu i sms dociera do odpowwiedniej osoby.