    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Date: Tue, 11 Oct 2022 21:09:24 +0200
    <thh5p9$1jcd$1@gioia.aioe.org> <thhbib$2linf$1@dont-email.me>
    <thhdqh$v8u$2@news.icm.edu.pl> <thheqa$2lom8$2@dont-email.me>
    <thhg0s$v8u$3@news.icm.edu.pl> <thhj09$2m7f8$1@dont-email.me>
    <thigif$lvl$4@news.icm.edu.pl> <thj8jm$2tshb$1@dont-email.me>
    <thk5jk$19n$3@news.icm.edu.pl> <thkbt4$315f7$1@dont-email.me>
    <thkhve$mkn$3@news.icm.edu.pl> <thknsi$32778$1@dont-email.me>
    <ti1sql$dat$2$Janusz@news.chmurka.net> <ti3jf2$13dib$3@dont-email.me>
    <634584a2$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <ti41sc$14i0r$1@dont-email.me>

    W dniu 2022-10-11 o 17:24, heby pisze:

    > No to dalej nie jest normalne auto wodorowe, tylko jakiś koncept kiedys
    > gdziestam. BMW czegoś takiego nie próbował? Z tego co mówią, wodór słabo
    > działa ze spalinowymi bo się za łatwo zapala. Skończy się to silnikiem z
    > 40 czujnikami więcej, co nowoczesny diesel mnożąc awayjnośc x10.

    Dodając do tego że wodór ucieka ze zbiornika, to kompletnie bez sensu, a
    przemysłowy jest robiony z metanu lub lpg. To już lepiej i wielokrotnie
    taniej bezpośrednio je spalać w silniku.

    > To ja już wole ogniwo.

    Tyle że do ogniw potrzebny jest czysty wodór a nie przemysłowy, już w
    wątku o miraju podawałem linka gdzie porównywali ceny wodoru w usa, był
    chyba 5 czy 8 razy droższy.
    Dlatego miraję to na razie nisza i chyba jakiś czas jeszcze tak będzie.
    --
    Janusz