  • Data: 2013-02-15 19:24:44
    Temat: Re: Antena ferrytowa na pasmo CB
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kkls33rtvj03$.1t05rovq5r5v.dlg@40tude.net...

    > Ejże. Co prawda nie chce mi się analitycznie podchodzić do sprawy ale
    > przecież przy dwóch wejściach nie masz sprzężenia między cewkami, więc
    > sumujesz po prostu sinusoidy.

    No, skoro mamy już te całe logiki, ATmele, inne takie cyce, to nie dało by
    się połechtać pierwszego wejścia, połechtać drugiego, a gdzieś w układzie
    przesunąć fazy by się dodały, a nie odjęły, liczę przy okazji na to, że
    przebiegi zakłóceń, jako powstałe w innym miejscu, raczej nie dodadzą się w
    tej samej fazie, a może nawet się odejmą? Jak już cyfrowo, to cyfrowo :)) A
    nie tak działają routery wifi wieloantenowe?