  • Data: 2009-09-14 20:34:20
    Temat: Re: Antena zewnętrzna
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Czasowych nie ma, jednak promień komórki maleje wraz z jej obciążeniem.
    >
    > M.
    jeśli anteny sie widzą to mozesz robić super dalekie łączności. tyle ze
    na maszcie GSM jest zestaw anten które promieniują dookulnie ( wiec nic
    nie zrobisz) a mozesz jedynie swoją antene "ukierunkować" i to ostro.
    tyle ze na 30km, mogą sie już nie zobaczyć. 2 ludzików ( antenka na
    wysokości głowy) już na 10km sie nie zobaczy. TAk wiec masz szanse...
    niewielkie. Daj znać co wyszło, bo to ciekawy przypadek

    ToMasz