  • Data: 2023-01-09 09:38:27
    Temat: Re: Antywirus na Androida
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2023 o 17:24, _Master_ pisze:

    > O właśnie dobre pytanie.
    >
    > Ktoś mi usiłował udowadniać że apka banku na Androidzie to
    > najbezpieczniejsza forma ochrony pieniędzy.
    >
    > Ja jestem uparty i trzymam się kurczowo win8.1 bez żadnych antywirusów
    > (defendera też wyłączam)
    >
    > Wirusa w kompie to miałem ze 20 lat temu jak odkrywałem co to internet
    > jest.

    Z tego co wiem wirusy na telefon to zupełnie coś innego niż te na
    komputer. Jak miałby antywirus alarmować że dana apka której zmuszony
    byłem nadać szerokie uprawnienia łączy się z netem i coś tam przekazuje
    krakerowi..

    Po naprawie aby sprawdzić czy serwisant nie umieścił w telefonie
    jakiegoś syfu zainstalowałem antywirusa aby przeskanować system.
    Oczywiście nic nie wykrył ale pierwszy raz od zakupu ten telefon mi się
    samoistnie zrestartował, i to jak na razie jedyny efekt zainstalowania
    antywirusa.