  • Data: 2009-02-25 17:25:14
    Temat: Re: Aplikacje w Symbianie.
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    BOFH excuse 156: Zombie processes haunting WebSmok

    > Symbian złamany, ale ze struktury katalogów nic nie mogę wywnioskować...

    Bo struktura katalogów jest od czapy (przynajmniej v3).
    Bilet do psychiatry temu kto wymyślił, że np. logo operatora musi być
    w folderze C:\PRIVATE\10000850\ :/

    Zacząłbym szukać w folderach : private, data, others, resource, sys
    - w takiej właśnie kolejności.

    > WebSmok

    Sławek
    --