eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)? › Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
  • Data: 2011-06-14 08:55:01
    Temat: Re: Aprilia Pegaso - co sadzicie o tym (a moze jest ktos z Rzeszowa)?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 10:44, Piotr pisze:

    > Ale z testu tego Transalpa XL700 nie wynika, ze on wogole nie robi w
    > terenie, no jakos tam robi, tyle, ze to nie to samo co poprzednie wersje
    > - za to w trasie ponoc lepszy juz...

    Tyle ze trampek to nie bylo moto na dobre asfalty tylko raczej na szutry
    i inne dziurawe dukty. Zniszczyli je robiac 700 i tyle. A takich
    motocykli jak 700 to jest juz duzo i osobiscie nie widze powodu dla
    ktorego honda zrobila takie cos. Z drugiej strony oni pewnie lepiej
    wiedza co klientom wcisnac i jaka do tego dorobic legende.

    > No i to okragle swiatlo z przodu...mnie sie podoba ;) Wizualnie
    > charakter ma, to pewne.

    Mnie sie nie podoba, a z wygladu to polaczenie kurwy z nietoperzem. Ale
    o gustach nie bede dyskutowac :)

    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.