-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Arduino mega 2560 i problem z wgraniem bootloadera...
Date: Fri, 4 May 2012 21:34:18 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <jo1avo$7a2$1@inews.gazeta.pl>
References: <jo0skt$47b$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-189-35.kwidzyn.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336160056 7490 81.190.189.35 (4 May 2012 19:34:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 May 2012 19:34:16 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: radmar2
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:630606
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
news:jo0skt$47b$1@inews.gazeta.pl...
> Dotychczas programowalem nim Atmegi 328 i wszystko gralo.
> Fakt, ze akurat nie wgrywalem bootloaderow tylko finalny soft.
> Ma ktos moze pomysl o co chodzi? Przyznam, ze jestem zielony jak
> szczypior ;)
> Z gory dzieki za pomoc
Porównaj fusebity z prockiem w którym tak się nie dzieje.
Czy to na pewno bootloader od ATMEGA2560, a nie np. do ATMEGA1280?
ATMEGA2560 pomimo wspólnego datasheet-a dość sporo się różni od 1280.
Dodatkowe mechanizmy umożliwiające używanie flasha powyżej 128K.
Np. więcej stosu zużywa na adresy powrotu (każdy adres powrotu to 3 bajty na
stosie),
co skutkuje większym zużyciem stosu i wydłużeniem zapisu/ściągania adresu ze
stosu o 2 cykle zegarowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.12 22:43 Michoo
- 05.05.12 08:12 Jakub Jewuła
- 05.05.12 13:05 Jakub Jewuła
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wkrętarki, wiertarki...
- Zasilacz impulsowy 12V 10A, coś godnego uwagi jako zamiennik akumulatora wkrętarki
- Mouser - koszt wysyłki
- [OT] Jak wycinac ksztalt w piance lub styropianie?
- FV--> ciepła woda w kranie
- Szok
- Dziwny schemat wzmacniacza m.cz.
- We Wrocławiu ruszyła Odra 5, pierwszy w Polsce komputer kwantowy z nadprzewodzącymi kubitami
- CGNAT i ewentualne problemy
- wzmacniacz mocy
- Linuks od wer. 6.15 przestanie wspierać procesory 486 i będzie wymagać min. Pentium
- Propagation velocity v/c dla kabli RF
- Jakie natynkowe podwójne gniazdo z bolcem (2P+PE)
- Czujnik nacisku
- Protoków komunikacyjny do urządzenia pomiarowego
Najnowsze wątki
- 2025-06-18 Warszawa => MLOps Engineer <=
- 2025-06-18 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-06-18 Zakaz używania Kreta
- 2025-06-18 Gdańsk => Controlling systems Consultant <=
- 2025-06-18 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-06-18 W państwie tuskiego "prawa" obywatel/poseł ma obowiązek planować pod kątem że będzie aresztowany [Urbaniak]
- 2025-06-18 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-06-18 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-06-18 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-06-18 Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu z włączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- 2025-06-17 Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- 2025-06-17 Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- 2025-06-17 Wymiana EGR
- 2025-06-17 Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu z włączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- 2025-06-16 Re: PILNE !! Ostrzeżenie !! BMW oznacza akumulatory samochodowe jako Li-Ion a to są LiFePO? o niższym napięciu, stąd ryzyko zapłonu w wyniku przeładowania