  • 1. Data: 2009-01-02 18:06:13
    Temat: Re: Aster znowu się popisała
    Od: "Marek M" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjg1os$d0l$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Telewizja kablowa Aster znowu się popisała.
    > Właśnie zlikwidowany został kanał Mezzo, jedyny kanał
    > poświęcony dobrej muzyce: klasycznej, operowej i jazzowi,
    > dodany natomiast został kanał religia, tak jakby mało było
    > religii na wszystkich innych kanałach.

    I dlatego, po odstaniu dzisiaj 2 godzin na Lubelskiej, wymówiłem umowę z
    Aster.
    Hurra i nigdy wiecej !!!

    Po pierwsze:
    - transmitują TVP Info Warszawa i w dni kiedy oszołomom w TVP wydaje się,
    że newsem godnym ciągłego i nieustannego powtarzania jest np. kolejna
    pyskówka Prezydenta z Premierem, to idzie TVP Info ogólnopolskie, a w tym
    czasie na TVP 2 dają ...Telewizyjny Kurier Warszawski. Sygnał dwójki biorą z
    satelity, a nie z Chorągwicy. Na moje pretensje, w mailu (odpowiedź po ok. 3
    tygodniach) odpowiedziano, że to z powodu ... zakłóceń sygnału TV naziemnej
    z Chorągwicy. Bzdura. Zmuszony zostałem do zainstalowania anteny pokojowej.
    Prawie kawałek drutu i odbiór bdb. Zresztą UPC jakoś takich problemów nie
    ma.
    Po drugie:
    - Jakość dźwięku. Coś jest nie tak na niektórych programach. Dźwięk jakby
    przesterowany.
    Po trzecie:
    - W UPC miałem stacje radiowe takie jak. m.in. RMF Classic, Jazz Radio (to
    niestety już nie istnieje), Trójka a w Aster nie mogłem tego znaleźć.
    Odmówiono mi odpowiedzi jakie stacje transmitują !!! Dlatego, że nie mogą
    zagwarantować dobrej jakości dźwięku - to nie pisną słówka !!!
    Tak, że dość ...
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-03 00:08:48
    Od: a...@p...pl

    a co do konstruowania pakietow programow, to uwazam ze w przypadku
    cyfrowej technologii, jest mozliwe sprzedawania programow na sztuki.
    Jezeli takie Aster ma mozliwosci kontroli dostepu do programow (w
    cyfrowej kablowce), to nawet jak bedzie kilku/kilkunastu ogladaczy, to
    jest wstanie wykazac, ze ma "odprowadzic" oplate za ogladanie np.
    takiego Mezzo - za kilkunastu abonentow, a nie za 100tys.

    --
    ThinkXtra