    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Auta elektryczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <t4dkmp$urq$2@gioia.aioe.org> <t4dlh5$klb$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t4dv1i$1mgi$2@gioia.aioe.org>
    <1xtww6y3lmaa9.16xsgnhmoysnp$.dlg@40tude.net>
    <1...@m...org> <1rbqbqpjvdyi$.1dcwq6la9xpkk.dlg@40tude.net>
    <1...@m...org> <1...@4...net>
    <1...@m...org>
    <vs0fj0p7mnco$.1gzfds4nw1hfq$.dlg@40tude.net> <s...@m...org>
    <12tkm138s8kr6$.14b4owgmd29e9$.dlg@40tude.net>
    <1...@m...org> <93ipj4fpj3iv.1gu6tysvqrrb9$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 3 May 2022 11:54:33 +0200

    Tue, 3 May 2022 11:01:26 +0200, J.F

    > Malo to to nie jest - jestes pewien, ze czysty ICE wiecej spali?

    Jestem pewien, bo w przeciwieństwie do ciebie sprawdziłem to empirycznie.

    > Skoro PHEV, to powinien jezdzic na naladowanej baterii.

    Jprd. Test porównawczy SPALANIA dla PHEV vs ICE robiłem na pustej baterii.
    Jak bateria jest pełna to oczywiste że spalanie wychodzi jeszcze mniej.

    > I nie wiem jak twoj pojazd, ale Cavallino pisal, ze silnik i tak sie
    > uruchamia, bo za zimno, bo za cieplo.

    Nowe wersje mają magiczny przycisk EV i można to zablokować. Do starych
    wersji jest BOX i też można uruchamianie zablokować. I uruchamia się tylko
    jeśli jest zimno, ale po rozgrzaniu kabiny ogrzewaniem postojowym silnik
    się nie uruchomi.

    > No ale z Zakopanego do Krakowa na litrze da sie dojechac - ciekawe jak
    > w drugą strone :-)

    Nadal dojedziesz taniej niż zwykłym ICE.

    > Komisja empiryczie sprawdzila? :-)

    Ciebie niestety do komisji by nie wzięli,
    bo manipulujesz notorycznie. :P

    > Jedno ma.
    > No widzisz.
    > To Toyota dolozyla dwa biegi.
    > Ciekawe po co - przeciez tak szybko to tylko w Niemczech wolno :-)

    Widzę że jest to kompletnie zbyteczne. Ekonomicznie nie ma to żadnych
    logicznych podstaw. Ani dokładanie przełożeń, ani zapierdalanie z taką
    prędkością. Bo co z tego że pojadę 10% szybciej jak spalę przy tym "zysku"
    30% więcej paliwa. Nijak się to nie kalkuluje.

    > Owszem, 140 na gps i jestem jednym z szybszych.
    > Ale notorycznie to tiry wyprzedzam - to czysta matematyka.

    A poza tymi tirami wszyscy wyprzedzają ciebie. Tak, tak. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk