    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auta elektryczne
    Date: Tue, 3 May 2022 12:02:24 +0200

    Dnia Mon, 2 May 2022 19:30:08 +0200, J.F napisał(a):

    > silnik spalinowy.

    > Eee - chyba nie. to by dużą moc musieli przenosic elektrycznie.

    Odpisuję na niewidoczny (dla mnie) post RoMana:

    Czyli nie tylko Mitsubishi ma taki układ. Dzięki za info.

    Natomiast w Outlanderze praktycznie nie słychać, kiedy silnik spalinowy się
    włącza i nie czuć, kiedy się zasprzęgla do napędu, o ile jedzie się
    delikatnie.
    Na aktywnym tempomacie lub przy mocniejszym wciśnięciu gazu słychać, jak
    silnik spalinowy pracuje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam