    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Auta elektryczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 3 May 2022 12:44:32 +0200

    Tue, 3 May 2022 12:02:24 +0200, Adam

    > Natomiast w Outlanderze praktycznie nie słychać, kiedy silnik spalinowy się
    > włącza i nie czuć, kiedy się zasprzęgla do napędu, o ile jedzie się
    > delikatnie.
    > Na aktywnym tempomacie lub przy mocniejszym wciśnięciu gazu słychać, jak
    > silnik spalinowy pracuje.

    U mnie słychać i czuć, bo się poduszka ICE zerwała. Po niedawnym zerwaniu
    poduszki silnika (którą sam chyba zerwałem dusząc gaz przed puszczeniem
    hamulca, czy wrzucaniem biegów przeciwnych zanim się zatrzymałem)
    elektrycznego, teraz mam do wyiany łapę silnika ICE, bo się, jak to
    określili w ASO, rozwulkanizowała. Koszt poduszki do silnika elektrycznego
    330 zł, do ICE 1000 zł. To jeszcze tak w kwestii obsługi EV vs ICE.

    --
    Pozdor
    Myjk