    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Auta elektryczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <t4dkie$urq$1@gioia.aioe.org> <t4dlja$klb$2$Cav@news.chmurka.net>
    <t4dv02$1mgi$1@gioia.aioe.org> <1...@m...org>
    <1f52sbd5a330k$.10prcsmycp4ka.dlg@40tude.net>
    <t4q7f2$t4c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <t4qbcg$vl3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6270c738$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <t4qim2$4jd$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6270d74c$0$447$65785112@news.neostrada.pl> <ce3g8yqo3hpm$.dlg@myjk.org>
    <xk0fft9r3mm8.1u6pmmh7v4bu8$.dlg@40tude.net> <ad9xwdvd9frf$.dlg@myjk.org>
    Date: Tue, 3 May 2022 13:06:04 +0200

    On Tue, 3 May 2022 11:41:50 +0200, Myjk wrote:
    > Tue, 3 May 2022 10:44:41 +0200, J.F

    > Nawet nie będę próbować cię przekonywać że jest inaczej, bo pewnie reakcja
    > będzie taka sama jak z poziomem hałasu, zaprzesz się i wyprzesz fakty. Ale
    > termometry nie kłamią, czarna tapicerka, a szczególnie skóra, grzeje się do
    > 60sC w pełnym słońcu i zamknietym pojeździe, i twoje zakłamywanie
    > rzeczywistości tego nie zmieni.

    Powiem tak - mialem kilka gadzetow w samochodzie, ktore sie lekko
    nadtopily i powichrowały.
    A to chyba zwykly polistyren, ktory 70C powinien wytrzymac.

    > Ale masz tu, miszczu postrzegania rzeczywistości:
    > https://www.youtube.com/watch?v=DxqKoPYD_RY

    No i co my tu mamy - "ponad 60 st. C".
    A powietrze na zewnatrz 30.
    Wiec sam rozumiesz, ze mozna chlodzic samym wiatrakiem.

    > 2x cieplej niż przy wychłodzeniu postojowym kabiny. Ale wiadomo powszechnie
    > że twój poziom komfotu jest bardzo nisko posadowiony.

    Po prostu wiem, ze zapale silnik, zaraz zacznie dmuchac zimne
    powietrze, wiec liczy sie bardziej czy wnetrze ma "ponad 60" czy tylko
    "ponad 30".

    > Nie przeszkadza ci
    > hałas od zapierdalającego samochodu, nie przeszkadza ci hałas od silnika,
    > nie przeszkadza ci upał, nie przeszkadza ci chłod -- najważniejsze aby nie
    > wyszło że ICE to złom który do komfortowego używania się nie nadaje.

    Moj silniczek jest w srodku umiarkowanie glosny, grzeje dobrze, chodzi
    ... cos sie zepsulo i juz nie tak dobre, za to nie lubie stawac co
    godzina na ładowanie :-)

    J.