eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu › Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Date: Sun, 7 May 2023 12:44:40 +0200

    W dniu 07-05-2023 o 12:00, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 7 May 2023 09:55:24 +0200, w <t...@m...org>, Myjk
    > <m...@n...op.pl> napisał(-a):
    >
    >> Tue, 02 May 2023 16:58:32 +0200, r...@k...pl
    >>
    >>> https://www.instalki.pl/aktualnosci/technika/58980-w
    odny-park-warszawianka-zakaz-wjazdu-elektrykow-lpg.h
    tml

    > Dla tych co nie czytają.
    >
    > ""Warszawianka". Zakaz parkowania "elektryków" po rozmowie ze strażakami.
    > "Informujemy, że ograniczenie wjazdu na parking podziemny dla pojazdów z
    > napędem elektrycznym i gazowym będzie obowiązywało od 1.06.2023."

    Dla tych którzy nie doczytali przyczyn - są nimi zbyt niskie stropy,
    uniemożliwiające ewakuację w razie czego (wzięcie auta na lawetę lub do
    kontenera).
    Oczywiście spaliniaków też się nie da wziąć w ten sposób, ani wjechać z
    wozem gaśniczym, a pożar np. BMW z zepsutym EGR wyrządzi także całkiem
    niemałe szkody....

    Ale niepolitycznie byłoby (na tej samej podstawie), zakazać wjazdu
    wszelkich pojazdów, a zarząd lub mieć chroniony tyłek.

    Ponoć ustawili kilka dodatkowych miejsc TYLKO dla elektryków i lpg na
    zewnątrz - ciekawe czy będą równie gorliwi, w odholowywaniu diesli z
    tych miejsc.....

    Także ten - z tym hejtem, to ostrożniej, rozumiem że się cieszysz jak
    małe dziecko, że ktoś będzie miał trudniej, ale żeby się nie okazało, że
    zabraknie dla Twojego diesla tego zabranego miejsca na powierzchni....