  • 1. Data: 2023-05-02 16:58:32
    Temat: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://www.instalki.pl/aktualnosci/technika/58980-w
    odny-park-warszawianka-zakaz-wjazdu-elektrykow-lpg.h
    tml

    I na promy też już nie...

    W ogóle w budynkach można jeszcze parkować prątkami?

  • 2. Data: 2023-05-07 09:02:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-05-2023 o 16:58, r...@k...pl pisze:
    > https://www.instalki.pl/aktualnosci/technika/58980-w
    odny-park-warszawianka-zakaz-wjazdu-elektrykow-lpg.h
    tml

    Już odwołany...

    > I na promy też już nie...

    A dokładnie na prom JEDNEJ linii na świecie, do tego mało popularnej i
    pływającej na tej samej trasie co inne.

    Nie ma jak demagogia, co?

  • 3. Data: 2023-05-07 09:13:00
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 09:02, Cavallino pisze:

> [...]
    tml

    > Już odwołany...

    > A dokładnie na prom JEDNEJ linii na świecie, do tego mało popularnej i

    Wszystko zaczyna się od pierwszego kroku.

    > Nie ma jak demagogia, co?

    Dokładnie.
    I tylko żal że własnej nie widzisz.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-05-07 09:55:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 02 May 2023 16:58:32 +0200, r...@k...pl

    > https://www.instalki.pl/aktualnosci/technika/58980-w
    odny-park-warszawianka-zakaz-wjazdu-elektrykow-lpg.h
    tml

    Nie wiem dla kogo te debilne zakazy, skoro w naszym zapyziałym elektrycznie
    grajdołku jest 0,004 elektryka na osobę. Inna sprawa, że ten znak zniknął
    szybciej niż się pojawił, a ty dalej powielasz bzdury.

    > I na promy też już nie...

    Znowu łżesz jak bura suka. Po pierwsze to na promy jednej linii, a po
    drugie to nie promy, tylko statki wycieczkowe. Już widać dla kogo "prasa"
    te artkuły pisze, dla takich pelikanów jak ty między innymi, i jak wyżej,
    te bzdury dalej powielasz bez zająknięcia.

    > W ogóle w budynkach można jeszcze parkować prątkami?

    A koniami (z klapami na oczach) można?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2023-05-07 10:02:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-07 o 09:55, Myjk pisze:

    > Po pierwsze to na promy jednej linii, a po
    > drugie to nie promy, tylko statki wycieczkowe. Już widać dla kogo "prasa"
    > te artkuły pisze

    A zastanawiałeś się kiedyś dlaczego w ogóle pisze?

  • 6. Data: 2023-05-07 10:06:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 09:55, Myjk pisze:

    > Nie wiem dla kogo te debilne zakazy, skoro w naszym zapyziałym elektrycznie
    > grajdołku jest 0,004 elektryka na osobę.

    I tylko to sprawia że jeszcze nie jebło (nie mam na myśli akurat
    jebnięcia w tym garażu).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-05-07 11:59:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 09:02:58 +0200, w <u37idg$fr1$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    odny-park-warszawianka-zakaz-wjazdu-elektrykow-lpg.h
    tml

    > Już odwołany...

    I przywrócony -- będzie obowiązywał od 1 czerwca.
    W sumie nadal obowiązuje, tylko znak zniknął, ale w regulaminie nadal jest.

  • 8. Data: 2023-05-07 12:00:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 09:55:24 +0200, w <t...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

> [...]
    > grajdołku jest 0,004 elektryka na osobę. Inna sprawa, że ten znak zniknął
    > szybciej niż się pojawił, a ty dalej powielasz bzdury.

    Dla tych co nie czytają.

    ""Warszawianka". Zakaz parkowania "elektryków" po rozmowie ze strażakami.
    "Informujemy, że ograniczenie wjazdu na parking podziemny dla pojazdów z
    napędem elektrycznym i gazowym będzie obowiązywało od 1.06.2023."

  • 9. Data: 2023-05-07 12:38:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 07 May 2023 12:00:37 +0200, r...@k...pl

    > Dla tych co nie czytają.

    Jak dasz jakieś rzetelne źródło, to może i poczytają.
    Odsyłanie do scamerskiego portaliku to tylko ty mogłeś rzucić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-05-07 12:44:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-05-2023 o 12:00, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > "Informujemy, że ograniczenie wjazdu na parking podziemny dla pojazdów z
    > napędem elektrycznym i gazowym będzie obowiązywało od 1.06.2023."

    Dla tych którzy nie doczytali przyczyn - są nimi zbyt niskie stropy,
    uniemożliwiające ewakuację w razie czego (wzięcie auta na lawetę lub do
    kontenera).
    Oczywiście spaliniaków też się nie da wziąć w ten sposób, ani wjechać z
    wozem gaśniczym, a pożar np. BMW z zepsutym EGR wyrządzi także całkiem
    niemałe szkody....

    Ale niepolitycznie byłoby (na tej samej podstawie), zakazać wjazdu
    wszelkich pojazdów, a zarząd lub mieć chroniony tyłek.

    Ponoć ustawili kilka dodatkowych miejsc TYLKO dla elektryków i lpg na
    zewnątrz - ciekawe czy będą równie gorliwi, w odholowywaniu diesli z
    tych miejsc.....

    Także ten - z tym hejtem, to ostrożniej, rozumiem że się cieszysz jak
    małe dziecko, że ktoś będzie miał trudniej, ale żeby się nie okazało, że
    zabraknie dla Twojego diesla tego zabranego miejsca na powierzchni....