    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 12 Dec 2016 13:38:53 -0800 (PST)
    Subject: Re: Auto dla rodziny 2+3
    From: Michal <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 09:05:41 UTC+1 użytkownik lleeoo napisał:
    > Szukam, szukam i powiem szczerze mam mętlik w głowie. Generalnie auta z
    > trzema osobnymi siedzeniami przejrzałem i chyba się nie zdecyduję. Więc
    > prośba do tych co już przerobili temat do jakiego samochodu typu kombi,
    > SUV zmieszczę dwa foteliki i nastolatka na tylnej kanapie.
    > Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby
    > miał mniej niż 3l pojemności.

    Zależy na jakie trasy i jakiej wygody oczekujesz. Ja mam też 2+3 ale musze mieć 3
    foteliki, ty już masz nastolatka to rozumiem że bez fotelika.
    Jeśli ma być wygodnie to trzy osobne fotele z tyłu.

    Espace
    Sharan/Galaxy/Alhamra
    Galaxy II / S-MAX

    nieco mniejsze
    Cytryna C4 Picasso lub Grand picasso
    Peugeot 5008
    Renault Scenic lub Grand scenic

    brzydsze, bez trzech osobnych z tyłu ale szeroka kanapa:
    kombivany (Kangoo, Berlingo, Caddy, Combo, Doblo)
    O ile wiem Doblo najlepsze. Sam mam Kangoo od czasu do czasu - trzecie miesce z tylu
    dla żony, trzy foteliki po bokach kanapy i jeden z przodu. Żonie nie jest mega
    wygodnie (no ale nie jest z tych najdrobniejszych) ale idzie wytrzymać nawet 4h
    jazdy, z przerwami.

    W te wakacje pojechałem w opisanej wyżej konfiguracji 200 km zwykłą Skoda Octavia II
    liftback - żonie z tylu bylo mega niewygodnie, siedziała pół bokiem pół przodem - ale
    trasę zrobiliśmy. Jednak to była max odległość.

    Także jak widzisz - na krótkie dystanse jak ten na środku się przemęczy - to i
    kompakt wystarczy. Jak ma być wygodnie na długiej trasie - tylko van. Duży van i nie
    każdy van. Mazda 5 na przykład jest do dupy na 2+3. Za to cudna na 2+2.

    Michal