  • 1. Data: 2016-12-12 09:05:39
    Temat: Auto dla rodziny 2+3
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Szukam, szukam i powiem szczerze mam mętlik w głowie. Generalnie auta z
    trzema osobnymi siedzeniami przejrzałem i chyba się nie zdecyduję. Więc
    prośba do tych co już przerobili temat do jakiego samochodu typu kombi,
    SUV zmieszczę dwa foteliki i nastolatka na tylnej kanapie.
    Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby
    miał mniej niż 3l pojemności.

  • 2. Data: 2016-12-12 09:52:47
    Temat: Re: Auto dla rodziny 2+3
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-12-12 09:05, lleeoo wrote:
> [...]
    > SUV zmieszczę dwa foteliki i nastolatka na tylnej kanapie.
    > Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby

    SUV: Mitsu Outlander
    Van: Ford S-Max

  • 3. Data: 2016-12-12 10:13:08
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-12 o 09:52, AL pisze:

    > SUV: Mitsu Outlander
    > Van: Ford S-Max

    Outlandera sobie sprawdzę, co do S-MAXa to raczej chciałbym uniknąć
    zakupu autobusu.

  • 4. Data: 2016-12-12 10:19:18
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.12.2016 o 09:05, lleeoo pisze:
> [...]
    > SUV zmieszczę dwa foteliki i nastolatka na tylnej kanapie.
    > Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby

    Zmieścić powinieneś do każdego, ale jak ma być wygodnie to do żadnego.
    Warunki jedynie spełnia stety lub niestety Espace IV.

  • 5. Data: 2016-12-12 10:43:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-12-12 o 09:05, lleeoo pisze:
> [...]
    > SUV zmieszczę dwa foteliki i nastolatka na tylnej kanapie.
    > Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby

    Szwagier swego czasu szukał i najszersze w środku prawie osobowe
    samochody jakie znalazł to Berlingo/Partner i jeszcze szersze Doblo/Combo.
    Kupił Berlingo 1.6 HDI.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2016-12-12 11:09:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-12 o 10:13, lleeoo pisze:

    > Outlandera sobie sprawdzę, co do S-MAXa to raczej chciałbym uniknąć
    > zakupu autobusu.

    To to damo co Mondeo tylko troszkę większa buda, brata żona jeździ S-MAX
    po Warszawie i brak problemów z parkowaniem czy poruszaniem się.
    ale jak nie chcesz czegoś większego to może właśnie Mondeo? wygodne,
    pakowne, tanie w użytkowaniu, mało awaryjne.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 7. Data: 2016-12-12 14:48:10
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    multipla.

  • 8. Data: 2016-12-12 14:53:09
    Od: rAzor <p...@...lekko.nadwago.com>

    W dniu 2016-12-12 o 14:48, abn140 pisze:
    > multipla.

    :-)

  • 9. Data: 2016-12-12 19:05:07
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-12-12 14:48:10 niejaki abn140 napisał:
    > multipla.

    z europejskich wbrew pozorom nie taka głupia rada

    a jeśli nie musi być z EU - masz większy wybór

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2016-12-12 22:38:53
    Od: Michal <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 09:05:41 UTC+1 użytkownik lleeoo napisał:
> [...]
    > SUV zmieszczę dwa foteliki i nastolatka na tylnej kanapie.
    > Z założeń to rocznik od 2010, silnik bez znaczenia ale wolałbym żeby

    Zależy na jakie trasy i jakiej wygody oczekujesz. Ja mam też 2+3 ale musze mieć 3
    foteliki, ty już masz nastolatka to rozumiem że bez fotelika.
    Jeśli ma być wygodnie to trzy osobne fotele z tyłu.

    Espace
    Sharan/Galaxy/Alhamra
    Galaxy II / S-MAX

    nieco mniejsze
    Cytryna C4 Picasso lub Grand picasso
    Peugeot 5008
    Renault Scenic lub Grand scenic

    brzydsze, bez trzech osobnych z tyłu ale szeroka kanapa:
    kombivany (Kangoo, Berlingo, Caddy, Combo, Doblo)
    O ile wiem Doblo najlepsze. Sam mam Kangoo od czasu do czasu - trzecie miesce z tylu
    dla żony, trzy foteliki po bokach kanapy i jeden z przodu. Żonie nie jest mega
    wygodnie (no ale nie jest z tych najdrobniejszych) ale idzie wytrzymać nawet 4h
    jazdy, z przerwami.

    W te wakacje pojechałem w opisanej wyżej konfiguracji 200 km zwykłą Skoda Octavia II
    liftback - żonie z tylu bylo mega niewygodnie, siedziała pół bokiem pół przodem - ale
    trasę zrobiliśmy. Jednak to była max odległość.

    Także jak widzisz - na krótkie dystanse jak ten na środku się przemęczy - to i
    kompakt wystarczy. Jak ma być wygodnie na długiej trasie - tylko van. Duży van i nie
    każdy van. Mazda 5 na przykład jest do dupy na 2+3. Za to cudna na 2+2.

    Michal