    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autokomis - negocjacje cenowe
    Date: Fri, 01 Jan 2010 22:16:02 +0100

    Viking pisze:

    > anglicy sie smieja ze to auto sie psulo w momencie zjezdzania z tasmy
    > produkcyjnej:)
    > sam ujezdzalem hydropneumatyki, przy XM trzeba ciagle cos robic, ciagle
    > wiec to auto dla mechanika albo kogos kto ma mechanika pod reka inaczej
    > przeklniesz wozek po miesiacu...
    > pomysl 100x zanim je kupisz...

    nie no dzięki za radę i troskę, ale luz wiem co robię. To ma być 3 auto
    w rodzinie na dwóch kierowców, i ma służyć tylko do przejażdżek
    niedzielnych, dlatego szukam ciekawej wersji tego auta i takową
    znalazłem ale pech chciał że w komisie. Parę razy oglądałem różne auta w
    komisie i jeszcze nie znalazłem sensownego komisanta, w ogóle czasem mam
    wrażanie że jak się wchodzi to ich kanciapy to się im przeszkadza.
    Pewnie się tak skończy jest klient z x sprzedajemy czy czekamy i dalej
    będą rżnąć głupa.
    pozdrawiam
    marcin