  • 91. Data: 2011-09-12 16:42:42
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Sep 2011 01:26:56 -0700 (PDT), w
    <e...@b...go
    oglegroups.com>, BearBag
    <c...@g...com> napisał(-a):

    > Nowo wybudowane drogi a nawet fragmenty
    > autostrad czy dróg ekspresowych to min 6-12miesiecy czekania.

    Po prostu -- bzdura.

  • 92. Data: 2011-09-12 16:42:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <c...@g...com> napisał(-a):

    > I ta legendarna opinia o 99% pokryciu AM, prawda jest taka że adresowe
    > pokrycie numerami jest tragiczne nawet w wiekszych miastach, a ulic w
    > mniejszych najcześciej nie ma wcale, nie wspomnę o wsiach bo tam są
    > same "drogi bez nazwy". I pytam, gdzie te 99% ?

    I kolejna megabzdura -- wystarczy wejść na Targeo i sprawdzić wioski koło
    Wrocławia (gdzie indziej pewnie też). Numeracja (prawdziwa) jest nawet w
    wioskach z 200 mieszkańcami.

    Masz jakąś wiedzę prehistoryczną.

  • 93. Data: 2011-09-12 20:39:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 Sep 2011 16:42:43 +0200 osobnik zwany
    r...@k...pl wystukał:

    > Mon, 12 Sep 2011 01:26:56 -0700 (PDT), w
    > <e...@b...go
    oglegroups.com>,

    > I kolejna megabzdura -- wystarczy wejść na Targeo i sprawdzić wioski
    > koło Wrocławia (gdzie indziej pewnie też). Numeracja (prawdziwa) jest
    > nawet w wioskach z 200 mieszkańcami.
    >
    > Masz jakąś wiedzę prehistoryczną.

    to, że coś jest na targeo, nie znaczy, że jest w mapach do nawigacji.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2011-09-12 20:42:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 18:39:27 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to, że coś jest na targeo, nie znaczy, że jest w mapach do nawigacji.

    Zabłysnąłeś...
    http://www.targeo.pl/_co_to_jest_targeo.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 95. Data: 2011-09-12 20:44:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Sep 2011 18:39:27 +0000 (UTC), w <j4ljku$6rf$5@inews.gazeta.pl>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > to, że coś jest na targeo, nie znaczy, że jest w mapach do nawigacji.

    Zgadza się -- w AM jest więcej niż na targeo.

  • 96. Data: 2011-09-12 21:32:51
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    r...@k...pl wrote:

    > Po prostu w demoludach mapy Navteqa nie są dobrze skategoryzowane i
    > tyle.

    Każda mapa jest gdzieś lepsza a gdzieś gorsza. W Polsce póki co z
    danymi AM i Imagisu reszta jeszcze nie może konkurować.

    Pewnie tak jest jak piszesz bo w "demoludach" nie miałem możliwości
    sprawdzić ale gdy przy tej cześci Europy jesteśmy to mapy TA w Polsce
    zupełnie mnie nie przekonują. Miałem je co prawda w ręce dwa lata temu
    ale wyjątkowo nędznie się prezentowały.

    Gdyby nie kompletny brak opłacalności to najlepiej w takich
    "niecywilizowanych" mapowo krajach póki co najlepiej sprawdzają się
    lokalne produkcje.

    Za 3-5 lat problem map TA i Nq zniknie, podciągną się do poziomu AM ;)

    --
    Wojtek

  • 97. Data: 2011-09-12 22:24:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Monday, September 12, 2011, 8:39:27 PM, you wrote:

    > to, że coś jest na targeo, nie znaczy, że jest w mapach do nawigacji.

    Jeśli chodzi o numerację - akurat odwrotnie. Na mapach on-line jest
    gorzej niż w AM.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 98. Data: 2011-09-13 07:48:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-12 21:32, *Wojtek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > sprawdzić ale gdy przy tej cześci Europy jesteśmy to mapy TA w Polsce
    > zupełnie mnie nie przekonują. Miałem je co prawda w ręce dwa lata temu

    Te dwa lata są kluczowe, choć i wtedy wolałem TT od AM. TT miał braki,
    ale prawie nie miał błędów dlatego jeździło się i nadal jeździ znacznie
    przyjemniej.

    > Za 3-5 lat problem map TA i Nq zniknie, podciągną się do poziomu AM ;)

    Myślisz, że za 3-5 lat poziom TA tak spadnie, że będą się musieli do AM
    podciągać, a może poziom AM tak wzrośnie?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 99. Data: 2011-09-13 09:09:42
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-09 16:02, Waldek Godel pisze:

    > To nie był błąd, tylko kilkadziesiąt miejsc w całym kraju.
    > W dodatku nie błąd mapy (bo te były prawidłowe) tylko błąd programu
    > (algorytmu) który nie sprawdzał, czy na danym skrzyżowaniu aby na pewno
    > krzyżujące jezdnie są na tym samym poziomie.

    Taki sprytny algorytm opracowali, raz sprawdza a raz nie sprawdza.
    Strasznie złośliwi programiści tam pracują.

    > Całą grupę "zadowolonych" klientów można zobaczyć tutaj:
    > https://www.facebook.com/AutoMapa?sk=wall&filter=1

    I robią to co potrafią najlepiej: narzekają.

    A.

  • 100. Data: 2011-09-13 10:10:00
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-09 09:35, Myjk pisze:
    > Fri, 09 Sep 2011 09:23:52 +0200, r...@k...pl

    > True. AM ma swoje grzeszki, ale ogólnie to
    > IMHO obecnie najlepszy program nawigacyjny.

    Miałem dobre zdanie o AM do czasu aż nie pojeździłem sobie z nią po
    Europie zachodnie a konkretnie po większych miastach. Cuda jakie
    odstawiała w Paryżu to już jakiś kosmos. Pierd... się po prostu na
    każdym skrzyżowaniu, błędne informacje dotyczące skrzyżowań które na
    pewno nie były przebudowywane od lat. Masakra jednym słowem.

    Rafał