  • Data: 2021-08-01 14:09:35
    Temat: Re: Automat w górach.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2021 o 13:29, ddddddddddddd pisze:

    > albo coś skopane, albo po prostu nie zauważyłem, bo logicznym dla mnie
    > jest, że tam gdzie potrzebuję jechać na wyższych obrotach, to włączam
    > tryb jazdy na wyższych obrotach - nazwany najczęściej sport

    Przecież napisałem, że używałem Sport na podjazdach. Tyle tylko, że przy
    zjazdach był tak samo bezużyteczny jak Drive. Samochód nie hamuje
    silnikiem tylko się rozpędza.

    > na 95% innych sytuacji?

    Dlatego pytam o góry. Jak ktoś mieszka w górach to nie ma tych 95%
    innych sytuacji.

    > i nie trzeba było przerzucać biegów?

    Nie. Jak zapiąłem dójkę lub tróję, w zależności od stromizny
    wzniesienia, to cały czas na tych biegach jeździłem.
    Hamulca praktycznie się nie używa, gazem regulujesz prędkość zjazdów i
    podjazdów.

    > ja tam robię tak - tryb S jak jadę w górskim terenie i manualne wbicie
    > biegu jedynie jak potrzebuję hamować silnikiem, całą resztę ogarnia automat

    Dlatego pytam.
    To poco dopłacać do automatu jak trzeba i tak ręcznie przerzucać biegi?