    Subject: Re: Automat w górach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sun, 8 Aug 2021 12:24:24 +0200

    > Wycinanie kontekstu, żeby uciec od śmieszności...

    Kontekst tematu wątku już dawno ktoś inny wyciął.
    Ja co do zasady nie cytuję wszystkiego, bo botem wychodzą tasiemcowe posty.

    > I wiem, że jak automat
    > zdycha pod górkę, to trzeba po prostu dodać gazu a nie ręcznie
    > redukować bieg. Szczególnie, jak pod maską ma się malutki silniczek
    > benzynowy z turbinką.
    > Próba jazdy z takim silnikiem tak samo jak z silnikiem wysokoprężnym
    > 1.9l jest po prostu śmieszna.

    No to przestań się ośmieszać i przeczytaj uważnie całość od początku.
    Tu nie ma problemów z silnikiem i zdychaniem pod górkę.
    Problem jest z hamowaniem silnikiem przy zjeździe z góry.
    A że ktoś po drodze dorobił do tego teorię, że w jakiś sposób hejtuję
    lub umniejszam zalety automatycznej skrzyni biegów, to nie mój problem.
    Stąd się wzięła liczba mnoga.