-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat z napędem na tył a zima=?ISO-8859-2?Q?=2E=2E=2E=2E=2E?=
Date: Wed, 23 Nov 2011 16:14:14 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <jaj2k6$2gvu$1@news2.ipartners.pl>
References: <4ec0e3e6$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@1...googlegroups.com>
<7mahve5jreoz$.wwqvwjs9xq8d.dlg@40tude.net>
<5...@p...pl> <j9tjve$j45$1@inews.gazeta.pl>
<1...@p...pl> <j9tnnm$107$1@inews.gazeta.pl>
<j9tp1u$4ei$1@inews.gazeta.pl> <j9tq2c$7k1$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1322061254 82942 157.25.157.219 (23 Nov 2011 15:14:14
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 23 Nov 2011 15:14:14 GMT
In-Reply-To: <j9tq2c$7k1$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.24) Gecko/20111103
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415713
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-11-15 14:39, Deflegmator pisze:
> kamil wrote:
>
>> w polsce ograniczenia są stawiane bez sensu i tam gdzie
>> jest 30 można zapierdalać 130, bo przecież oni ogarniają.
>
> No i w wielu przypadkach sam bym tak powiedział. Ale od czasu do czasu
> trafia się taka niespodzianeczka i trafiasz do rowu. Dlatego sam sobie
> układam "mapy" prędkości na trasach, które znam. Gdzie można pojechać
> szybciej - tam zapierdalam.
I gdzie, i kiedy.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.11 16:17 Jakub Witkowski
- 23.11.11 16:41 Jakub Witkowski
- 23.11.11 16:50 Jakub Witkowski
- 23.11.11 18:59 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 18:59 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 20:36 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 20:44 Krzysiek Kielczewski
- 23.11.11 21:56 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.11 22:30 Krzysiek Kielczewski
- 24.11.11 08:38 Tengu
- 24.11.11 08:41 Tengu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność