-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Automatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłu
Date: Wed, 2 Dec 2009 17:44:43 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <hf65ho$p5e$1@news.onet.pl>
References: <hee0lk$oam$1@news.onet.pl> <hee7i8$86s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hee8cj$g90$1@news.onet.pl> <hf575r$88h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hf5uk3$5sk$1@news.onet.pl> <hf639u$c94$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087207189233.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1259772280 25774 87.207.189.233 (2 Dec 2009 16:44:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Dec 2009 16:44:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 091130-1, 2009-11-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Not-Tested
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:614693
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
news:hf639u$c94$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Marcin N pisze:
>
>> czyli włosie musi być bardzo twarde aby obrócić rolkę pędzącego łańcucha
>> , co za tym idzie zużywać się będzie szybciej niżolej w zbiorniku.
>> Jeżeli jest to włosie miękkie to nie ma mowy o jakimkolwiek przekręceniu
>> rolki więc siła odśrodkowa zrobi swoje.
>> Ale to tylko moje wyobrażenie nie sprawdzone w praktyce.
>
> Ja to bym zrobil eksperyment.
>
> Wzial lancuch, odtluscil ostatnie ogniwa potem kapnal olej i rozkrecil nad
> glowa. Potem zobaczyl czy jest ten olej tam czy nie.
>
> Tylko kask zaloz, OK ?
Kapkę nie wyszło Ci cytowanie, ale mniejsza. Sugerujesz, że pomysł
smarowania pędzelkiem jest bez sensu?
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.09 17:16 Jacot
- 02.12.09 17:34 Tytus
- 02.12.09 21:06 Jacot
- 02.12.09 21:36 Leszek Karlik
- 03.12.09 07:46 Tytus z fabryki
- 03.12.09 19:41 Jacot
- 04.12.09 05:48 scibor1
- 04.12.09 15:52 Michał Demczuk
- 04.12.09 18:34 Jacot
- 07.12.09 08:49 Michał Demczuk
- 07.12.09 20:07 Jacot
- 08.12.09 07:30 Michał Demczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy to jeszcze dziala
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność