    Subject: Re: Automatyka domowa - coś z aliexpress?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Tue, 1 Oct 2019 08:40:14 +0200

    W dniu 2019-10-01 o 08:30, Roman Rogóż pisze:
    > paruje się z zasilaczem coś jak BT (może to nawet jest BT)

    Nie wiem jak te, które masz na myśli, ale polecane przeze mnie
    wyłączniki z pilotem firmy ORNO chodzą na jakichś czterysta z hakiem
    MHz, więc to nie BT. W firmie Inter-Pro-Outlet mają też wyłączniki na
    podczerwień, ale wtedy pilot musi być "widziany" przez urządzenie. Tedy
    radiowe są znacznie lepsze.
    Parowanie ma służyć temu, abyś wbrew swej intencji wyłącznikiem mającym
    gasić tylko gniazdo A, nie wyłączał też gniazda B, i odwrotnie.

    Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie temu, abyś jednego pilota
    sparował z setką gniazdek...