eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutopilotRe: Autopilot
  • X-Received: by 2002:a25:50cd:: with SMTP id e196-v6mr55741ybb.0.1543602851922; Fri,
    30 Nov 2018 10:34:11 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:50cd:: with SMTP id e196-v6mr55741ybb.0.1543602851922; Fri,
    30 Nov 2018 10:34:11 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-m
    e.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no6505187qtk.0!news-out.googl
    e.com!h3ni2603qtk.1!nntp.google.com!v55no6505179qtk.0!postnews.google.com!glegr
    oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Nov 2018 10:34:11 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <8...@g...com>
    <5bffbb79$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bffc304$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Autopilot
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 30 Nov 2018 18:34:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3171
    X-Received-Body-CRC: 751689128
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645037
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 29 listopada 2018 17:09:14 UTC-6 użytkownik PiteR napisał:
    > na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
    >
    > >>Boeing ma jedynie wspomaganie działań pilota - jeśli wszystko
    > >>wysiądzie (zasilanie, elektronika) samolot można pilotować, choć
    > >>wymaga to olbrzymiej siły (dlatego był zwolennikiem zatrudniania
    > >>facetów), bo wspomaganie pada.
    > >
    > > Ale czy to prawda ?
    > >
    > > Olbrzymie te stery, wspomagane hydraulicznie - czy aby na pewno
    > > jest tam ciagle jakies mechaniczne połączenie ?
    > >
    > > No i cos mi chodzi po glowie, ze w paru wypadkach tak bylo, ze
    > > jak hydraulika wysiadla, to i stery wysiadly,
    > > ale moze przy okazji uszkodzily sie i linki
    >
    >
    > Kto ma wielowahaczowe zawieszenie z przodu niech zdejmie pasek pompy
    > wspomagania i spróbuje pojeździć. A to jest przekładnia.
    >
    > Linka może tylko pociągnąć. Chyba nie może pokręcić przekładnią.
    >

    Gdybasz. Nie widziales jak to samolociarze robia. Hint. Sa dwie linki, jedna ciagnie
    w jedna strone a druga w druga.
    Hint 2: W starych radiach tak pokrecalo sie skala, patent jest stary i dziala :)

    > Teraz pociągnąć taką płaszczyznę to chyba tylko mógłby Arni w spokojnym
    > locie bez wiatru i wygibasów.
    >

    W duzych tego sie nie stosuje, w malych takich bez hydrauliki ale na tyle duzych ze
    to moglo by byc trudne stosuje sie dodatkowe klapy ktore sa na czubkach klap
    glownych. One odchylaja sie w druga strone i to nimi pilot manewruje.
    I to one poruszaja tymi glownymi klapami.
    tu masz:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Servo_tab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: