  • 1. Data: 2009-09-04 12:51:30
    Temat: Awaria GTS w zachodniopomorskim?
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    Hej.

    Wie ktoś coś więcej na w/w temat? Infolinia mówiła, że naprawią do
    14:00. Niestety nie powiedzieli którego dnia...

    A podobno nie działa Gdańsk, Szczecin i Choszczno.

    http://gts.pl/index.php?pid=komunikaty nic nie mówi.

    Pozdrawiam,

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace" [KoRn]

  • 2. Data: 2009-09-04 13:06:06
    Temat: Re: Awaria GTS w zachodniopomorskim?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Lech Karol Pawłaszek pisze:
> [...]
    > 14:00. Niestety nie powiedzieli którego dnia...
    >
    > A podobno nie działa Gdańsk, Szczecin i Choszczno.

    Na infolinii mówią o awarii światłowodu, naprawa ma potrwać do godz. 19-tej.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2009-09-04 13:30:02
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Przemysław Gubernat pisze:

> [...]

    komunikat dadzą, jak naprawią, po co stresować potencjalnych Klientów:)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2009-09-04 13:32:25
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    Przemysław Gubernat wrote:
> [...]
    [...]
    > Na infolinii mówią o awarii światłowodu, naprawa ma potrwać do godz. 19-tej.

    Dziwna ta infolinia. Mi przed chwilą powiedzieli, że do 16. Teraz
    spodziewałem się, że będzie 18 ;-)

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2009-09-04 17:45:02
    Od: M <m...@g...com>

    Minęła godzina 19:30 - i nadal leży.
    Zapowiedź na infolinii bez zmian - "do 19" tylko nie wiadomo którego
    dnia ;-)
    Strona o stanie sieci GTS nadal pusta.
    Backupowy DSL wysycony na max...

  • 6. Data: 2009-09-04 20:24:51
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba crazy bejbi napisała na pl.internet.polip:

    > komunikat dadzą, jak naprawią, po co stresować potencjalnych
    > Klientów:)

    Dadzą? Jeszcze nigdy nie widziałem na tej stronie jakiegokolwiek
    komunikatu :]

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2009-09-04 22:26:17
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    >Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    >Minęła godzina 19:30 - i nadal leży.
    >Zapowiedź na infolinii bez zmian - "do 19" tylko nie wiadomo którego
    >dnia ;-)
    >Strona o stanie sieci GTS nadal pusta.
    >Backupowy DSL wysycony na max...

    W kujawsko pomorskiem też odcieli. U mnie w Toruniu odczułem powrót GTS koło
    21.

  • 8. Data: 2009-09-05 09:44:40
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > Dadzą? Jeszcze nigdy nie widziałem na tej stronie jakiegokolwiek
    > komunikatu :]

    Dawno, dawno temu były komunikaty. Widzę, że nawet RSS dodali.

    Pozdrawiam
    Daniel