  • Data: 2010-02-21 00:55:38
    Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brzezi" napisał w wiadomości:

    > I co moglo sie stac? przestal pracowac na wszystkich cylindrach? ok to
    > tlumaczy telepanie i utrate mocy, ale skad ten pisk i taracie?

    Objawą spadku mocy towrzyszy dymienie ? Na jaki kolor ?
    Gdy piszesz że słyszysz metaliczny stukot to podczas owego depnęcia mogło
    nie wytrzymać turbo i ukruszyła się łopatka wirnika (choćby jej cześć) i
    mogła zostać zassana do cylindra...i stąd ten stukot.
    Druga przyczyna to rozszczelnienie kolektora wylotowego...w 3.0d lubią nie
    wytrzymywać nagłych zmian termicznych.

    A tak prawdę powiedziawszy to przez neta sobie możemy gdybać...i to co
    napisałem wyżej to właśnie jest gdybanie ;-p

    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Pozdr.
    Bugatti