  • Data: 2021-01-14 18:01:45
    Temat: Re: B1, B1C, B2a, E1, E5a, L1, L5
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    Tanatoreon Eppstonn pisze:

    > skracacz polamancow: https://bit.ly/3q91OaC

    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jXtRCoEnnFNW
    j6_oFlVWflsf-b0jkfZpyhN-BXsv7uo

    Bez [niemyślowych] skrótów...

    GPSTest - Device Database - v2

    Wg tych danych 'Redmi Note 9 Pro' nie widzi EGNOS.
    Mam 'Redmi Note 9 Pro' -- widuję EGNOS.

    GNSS w mym telefonie oceniam bardzo dobrze, choć nie mam tu Galileo,
    czego żałuję. Rejestruję ślady za pomocą OsmAnda, który ustawiłem tak,
    by rejestrował dopiero wówczas, gdy dokładność wskazań nie jest mniejsza
    niż 5 metrów -- pomijając drobne/nieistotne braki, mam ładne ślady także
    w wysokim lesie czy pomiędzy blokami.

    Chętnie bym przetestował telefon z Galileo i DF. (oczywiście nie tylko
    z Galileo, ale z: GPS, GLONASS, BeiDou, Galileo i EGNOS)

    Przy okazji:
    - bez włączania ekranu można by ten telefon ładować co drugi dzień
    - mam nadal trudności z rejestrowaniem rozmów telefonicznych
    - jakość audio rozmów telefonicznych jest zadowalająca
    - 4 GB RAMek to teraz mało; być może za 2 lata moje 6 GB
    będzie dusiło ten telefon
    - wolałbym mieć 128 GB ,,dysku'' (mam 64 GB)
    - telefon jest łatwy w obsłudze, ale Asus chyba był jeszcze
    łatwiejszy, choć (pomijając rejestrację rozmów telefonicznych)
    zdecydowanie mniej funkcjonalny

    --
    Ene