  • Data: 2021-01-14 23:54:36
    Temat: Re: B1, B1C, B2a, E1, E5a, L1, L5
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network> szukaj wiadomości tego autora

    Eunuch wrote:

    > Wg tych danych 'Redmi Note 9 Pro' nie widzi EGNOS.
    > Mam 'Redmi Note 9 Pro' -- widuję EGNOS.

    Pizdzisz balachy, az korki w intersmietniku powstaja!

    Zdjecie ekranu i link do upload'u!

    Inaczej fora ze dwora bajkopisarczyku!

    SRAĆ na SBAS, jak sie ma odbiornik dwuch czestotliwosci!

    SBAS to EPOKA KAMIENIA LUPANEGO i tylko ZBOKI sie pod to
    LAJNO ONANIZUJA!

    TFU! TFU! TFU! TFU! TFU! TFU! TFU! TFU! TFU! TFU! TFU!

    --
    https://bit.ly/2N9sNVj

    https://bit.ly/2N9sNVj