  • Data: 2009-05-25 21:22:40
    Temat: Re: Baterie
    Od: "Ewa" <...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w sklepie z bateriami mają Ci sprzedać baterie a nie diagnozować
    > niedziałający pilot do samochodu. Trudno więc mieć do nich pretensje że
    > nie umieli Ci pomóc w sklepie.
    Nie oczekiwałam diagnozy niedziałającego pilota! Wydawało mi się,
    że bardzo jasno napisałam, że rozkręciłam oba piloty właśnie dlatego
    żeby zabrać tylko baterie. A sklep "Baterie" na Dworcu Centralnym
    w Warszawie diagnozę baterii traktuje jako normalną, darmową usługę,
    tyle, że nie takich baterii. Kupowałam tam wielokrotnie inne baterie
    i zawsze przed wymianą mi badano te stare. Nie zauważyłam by ceny
    tam były wygórowane. Oczywiście jak na sklep, bo Allegro to już inna
    melodia.

    Pozdrawiam
    Ewa