-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.dns-net
z.com!news.freedyn.net!aioe.org!.POSTED.nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.
org!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Date: Sat, 16 Nov 2019 12:04:55 +0100
Organization: . . .
Lines: 26
Message-ID: <20191116120455.33ba3061@mateusz>
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<bp4w096fjlsr.1jfckb2kir08a$.dlg@40tude.net>
<4576074028$20191115170011@squadack.com>
<20191115171530.380621f9@mateusz>
<7...@g...com>
<20191116092735.1014559f@mateusz>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Complaints-To: a...@a...org
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666113
[ ukryj nagłówki ]2019-11-16 o 02:53 -0800, WS napisał:
> On Saturday, November 16, 2019 at 9:27:37 AM UTC+1, Mateusz Viste
> wrote:
> > Wystarczające, by wiedzieć że do kręcenia silnikiem @3000 rpm
> > potrzeba więcej energii niż do kręcenia nim @900 rpm. To wszak dość
> > elementarne.
>
> nie do konca, zalezy np. od obciazenia (w sensie wykonywanej
> aktualnie pracy)
Jasne, ale trzymajmy się tematu. Mówimy tutaj o zerowym obciążeniu:
Jarek z daleka widzi światła, i zwalnia - pytanie tylko czy lepiej
(ekonomiczniej) by dotoczył się na luzie, czy lepiej by jechał
"normalnie" jeszcze chwilę i hamował później silnikiem.
> Dyskusyjne sa sytaucje, np. gdy z daleka widac, ze zapalilo sie
> czerwone i na luzie mamy szanse sie dotoczyc, hamujac silnikiem nie
Otóż to.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.19 18:59 Budzik
- 16.11.19 19:27 kk
- 16.11.19 23:08 WS
- 16.11.19 23:48 kk
- 17.11.19 18:59 Budzik
- 17.11.19 18:59 Budzik
- 17.11.19 19:13 cef
- 17.11.19 20:26 kk
- 17.11.19 20:27 kk
- 17.11.19 21:44 WS
- 17.11.19 22:47 kk
- 17.11.19 22:54 RoMan Mandziejewicz
- 17.11.19 23:14 WS
- 18.11.19 12:31 RoMan Mandziejewicz
- 18.11.19 23:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=