eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacjaRe: Baterie w EV - degradacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.dns-net
    z.com!news.freedyn.net!aioe.org!.POSTED.nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.
    org!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    Date: Sat, 16 Nov 2019 12:04:55 +0100
    Organization: . . .
    Lines: 26
    Message-ID: <20191116120455.33ba3061@mateusz>
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <cmu2xnp8yowt$.dlg@myjk.org> <5dcd9f69$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <bp4w096fjlsr.1jfckb2kir08a$.dlg@40tude.net>
    <4576074028$20191115170011@squadack.com>
    <20191115171530.380621f9@mateusz>
    <7...@g...com>
    <20191116092735.1014559f@mateusz>
    <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: nyPK7k8oeDafdNpooDsxZQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666113
    [ ukryj nagłówki ]

    2019-11-16 o 02:53 -0800, WS napisał:
    > On Saturday, November 16, 2019 at 9:27:37 AM UTC+1, Mateusz Viste
    > wrote:
    > > Wystarczające, by wiedzieć że do kręcenia silnikiem @3000 rpm
    > > potrzeba więcej energii niż do kręcenia nim @900 rpm. To wszak dość
    > > elementarne.
    >
    > nie do konca, zalezy np. od obciazenia (w sensie wykonywanej
    > aktualnie pracy)

    Jasne, ale trzymajmy się tematu. Mówimy tutaj o zerowym obciążeniu:
    Jarek z daleka widzi światła, i zwalnia - pytanie tylko czy lepiej
    (ekonomiczniej) by dotoczył się na luzie, czy lepiej by jechał
    "normalnie" jeszcze chwilę i hamował później silnikiem.

    > Dyskusyjne sa sytaucje, np. gdy z daleka widac, ze zapalilo sie
    > czerwone i na luzie mamy szanse sie dotoczyc, hamujac silnikiem nie

    Otóż to.

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: