    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bezpieczny telefon
    Date: Mon, 30 Mar 2020 18:28:53 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e7f521e$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > teoretycznie zapewnia mi zapasowy/awaryjny dostęp do netu.
    > W marcu br. co najmniej 2 razy ,,stacjonarny'' dostawca
    > usług internetowych skapitulował, więc mam dostęp awaryjny,
    > który uruchomiłem po pierwszej w tym miesiącu awarii...

    Właśnie dziś, podczas zlecania przeze mnie przelewu
    padł Dunaj -- tablet spełnił swą funkcję poprawnie.

    > Tablet jest w złym stanie -- słabe to rozwiązanie, ale IMO lepsze takie niż żadne.

    > - zbyt wiele dróg dostępu do internetu niż zbyt mało
    > (dostęp do internetu ratuje: finanse, zdrowie, życie...)

    IMO fajnie by było, gdyby ,,zwykłe'' komórki oferowały HoTSpoty.
    Wstawienie używanej karty oferującej dostęp do netu 3G do tego
    laptopa to koszt kilku pln... Być może dałoby się taką wstawić,
    która by miała w sobie BT rozsądnej wersji... Karta taka by
    niestety zabrała wolny słot mSATA bodajże, który być może
    dałby się wykorzystać do wstawienia dysku SSD.

    W połowie sierpnia br. minie 12 lat od qpna tego laptopa a niedawno
    minęło 11 lat korzystania z tegoż laptopa -- około pół roku laptop
    nie był używany z różnych celów -- niekoniecznie zabierałem go ze
    sobą podczas wyjazdów i przez jakiś czas czekał na naprawienie...

    > Jestem bardzo zadowolony usługami świadczonymi mi przez Orange i Play!
    (co chyba oczywiste)

    --
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' : eneuel@@gmail.com : '.O_'