    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Blachosmrody
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <smtr7p$3ed$1$Cav@news.chmurka.net> <snh9hm$1j25$1@gioia.aioe.org>
    <sni1rc$42v$2$Cav@news.chmurka.net> <snm4oc$1sda$1@gioia.aioe.org>
    <snn8ke$vmj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <snnpjd$9b5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1mgw9k1ux6tdk$.q2y6y0rzilt4$.dlg@40tude.net>
    <snnsvg$b3c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <n...@4...net>
    <snnv77$cce$1$Cav@news.chmurka.net>
    <c1dmq2q593eg$.1753zac5t64nn.dlg@40tude.net>
    <sno6pg$gff$1$Cav@news.chmurka.net>
    <w...@4...net>
    <snq2v0$h4v$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 26 Nov 2021 10:17:07 +0100

    On Fri, 26 Nov 2021 08:39:11 +0100, Cavallino wrote:

    > Czyli wystarczyło.

    Teraz tak.
    Ale patrzylem pare lat temu, gdy mialyby ok 15 lat ... tez malo ofert.

    No chyba ze ... dobre samochody, wiec po co sprzedawac :-)

    > Ale co mnie obchodzi wtedy?
    > Mówimy o tym co pisałeś teraz, a Twoje wspomnienia średnio mnie interesują.
    > O ile kogokolwiek.

    mowimy tez o czasie uzywania auta.
    Jeli 30% zarejestrowanych ma ponad 20 lat ... to ja nie bardzo wierze,
    ze one jeszcze jezdzą.
    Czyli nie mamy 25 mln aut, ale powiedzmy 17 ...

    > Racja, fordy jeszcze wcześniej.

    Zalezy ktore. 15 letnie mondeo mk1 i mk2 jezdzilo dobrze, ale dziury
    na wylot. Pozniejsze modele ponoc troche lepsze.

    > Ale reszcie tak.

    Sierra mi brala. Inne nie.

    > W takich 30 letnich też?

    30-letni w 1990 musial byc kupiony w 1960.
    Czyli chyba jeszcze Warszawa, tudziez syrena 101 i 102.

    Tego ogolnie malo wyprodukowano, i nawet nie wiem czy wtedy prywatnym
    osobom sprzedawano ... syreny chyba tak.

    Syrenek 104 wyprodukowano 113 tys, w latach 66-72
    https://pl.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena

    Wiec nie mogly one stanowic duzej czesci z tych 5 mln pojazdow w 1990.

    > Ruda dwano zżarła większość tamtego parku, tylko nikt tego nie zgłosił.
    > Zabezpieczenia były deczko inne.

    Ale mozna bylo powtarzac co roku, tudziez miec garaz.

    > I był też powszechny burdel w rejestrach.
    > Sam wtedy wielu sprzedaży nie zgłosiłem.

    A to swoja droga, wiec moze i te 5 mln to zawyzone, bo podwojnie
    liczone.

    J.