  • 1. Data: 2021-11-14 20:24:47
    Temat: Blachosmrody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jako ze Wroclaw ostatnio mocno rozkopany i korki bywaja gigantyczne
    ... zaczal mi doskwierac smrod spalin.
    Smierdza te samochdy.
    Wczesniej jakos tak nie czulem

    Jak myslicie - cudze spaliny, czy moje wlasne?

    J.

  • 2. Data: 2021-11-14 21:59:53
    Temat: Re: Blachosmrody
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61916280$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Jak myslicie - cudze spaliny, czy moje wlasne?

    Twoje

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2021-11-14 22:05:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 20:24, J.F. pisze:

> [...]
    > Smierdza te samochdy.
    > Wczesniej jakos tak nie czulem
    >
    > Jak myslicie - cudze spaliny, czy moje wlasne?

    Wybieraj na dojazd godziny bez korków :-)

  • 4. Data: 2021-11-14 22:55:30
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Jak myslicie - cudze spaliny, czy moje wlasne?

    Mam to samo w domu, śmierdzą mi kotły węglowe u sąsiadów jak mam
    uchylone okno. Co ciekawe 35 lat mieszkam w jednym miejscu, niewiele się
    zmieniło w okolicy, a jakoś nie pamiętam tego problemu z "młodości". To
    raczej nie kwestia gorszego węgla, czy gorszych kotłów. Mniej też
    sąsiadów ogrzewa domy węglem, ale i tak przeszkadza mi to bardziej niż
    kiedyś. Może to kwestia świadomości problemu?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2021-11-15 00:13:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.11.2021 o 20:24, J.F. pisze:

> [...]
    > Smierdza te samochdy.
    > Wczesniej jakos tak nie czulem
    >
    > Jak myslicie - cudze spaliny, czy moje wlasne?

    Twoje, zebdździałeś się i tyle

  • 6. Data: 2021-11-15 00:53:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wybieraj na dojazd godziny bez korków :-)

    Wczesniej tak robilem, a teraz coraz wiecej korkow :-(

    J.

  • 7. Data: 2021-11-15 10:10:25
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/11/2021 19:24, J.F. wrote:

> [...]
    > Smierdza te samochdy.
    > Wczesniej jakos tak nie czulem
    >
    > Jak myslicie - cudze spaliny, czy moje wlasne?

    Tych ktorzy maja powycinane katy, dpfy itd. Normalny sprawny samochod
    ciezko wyczuc.

  • 8. Data: 2021-11-15 12:50:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Nov 2021 09:10:25 +0000, K

    > Tych ktorzy maja powycinane katy, dpfy itd.

    Co jest akurat u nas powszechne.

    > Normalny sprawny samochod ciezko wyczuc.

    Może jak ktoś nie ma sprawnego nosa, tak jak JF uszu. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2021-11-15 13:25:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeszcze trochę lewackiej propagandy i poczujesz SMOG ;-)

  • 10. Data: 2021-11-15 13:27:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 22:55, Irek.N. pisze:
    > Może to kwestia świadomości problemu

    Widzisz jak manipulują Twoim umysłem ;-)