  • Data: 2022-03-23 00:56:52
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2022 o 16:04, cef pisze:

> [...]
    e-pani-potrzebowala-nowa-skrzynie-biegow-co-to-skrzy
    nia-biegow-i-to-nie-jedna.jpg

    > https://www.youtube.com/watch?v=OT0mu_y40j4
    >
    > W tym samochodzie praktycznie zepsuło się wszystko,
    > ale i tak opłaca się naprawiać ;-)

    Hmm, wydaje się że mam farta. Nie dość, że sam diagnozuję sobie w aucie
    to jeszcze jestem informatykiem :D na dodatek mam mechanika, który jest
    zerem w kompach i co roku karmię go jakimś prawie zdechłym laptopem,
    podrasowanym a on mi skubie: łożyska, amory, wtryski, głowicę, tłumiki
    generalnie jest od śrubek i kanału i brudnej roboty. Solidna fachura :D
    Dobry ten skecz :D Mechanik mój jest bardzo zadowolony i ja też jestem
    zadowolony :D

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>