    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Blokady NATOwskich rybich móżdżków
    Date: Fri, 1 Jul 2022 17:57:15 +0200

    W dniu 30.06.2022 o 16:18, Personalidade Onisciente pisze:
    > trybun wrote...
    >

    > Prawdopodobieństwo wybuchu wojny atomowej osiągnęło punkt
    > kulminacyjny, następny durny krok faszystowskiej polityki NATO
    > sprowokuje jej 100% rozpoczęcie
    >

    > A na marginesie: (zanim pół ziemi zamieni się w pył
    > kosmiczny) jeszcze masz innych teleZłodzieji do
    > wyboru. Puki co, zmień na inne zło...

    Oczywiście moja pomyłka. Grzebali coś na nowo postawionym maszcie
    przekaźnikowym i LTE po prostu nie było, to była wina operatora a nie
    sprzętu Play.

    Natomiast co do NATO, z ichniej definicji jest to "pakt obronny", ale
    jakoś tak się składa że jeszcze przed nikim się nie bronił co mu nie
    przeszkodziło rozwalić, albo pomagać rozwalać pół świata.