    From: "MZ" <mmzz@[usun.to]op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Brak zasilania elektrycznego Mondeo MKI
    Date: Mon, 22 Feb 2010 08:27:39 +0100

    > Wrocilem szczesliwie wczoraj wieczorem do domu zaparkowalem w garazu. Dzis
    > rano auto nie dalo prawie zadnego znaku zycia. Jedynie lampka w kabinie i
    > bagazniku sie swieci. Myslalem ze to akumulator wiec podlaczylem do innego
    > nadal nic. Ciemno na desce rozdzielczej, nie slychac pompy paliwa,
    > awaryjne
    > nie dzialaja. Bezpieczniki sprawdzone, czujnik udezewniowy tez, glowne
    > styki
    > takze.

    Drugi akumulator podłączałeś ZAMIAST swojego czy RÓWNOLEGLE ?
    Miałem taki przypadek, że stary, uszkodzony akumulator dostał zwarcia i jak
    podłączałem drugi równolegle to nie było żadnego efektu :)
    Dopiero jak odłączyłem całkowicie stary to na zapasowym wszystko ożyło. Jak
    nie to to faktycznie trzeba przewody posprawdzać, sprawdź punkt mocowania
    masy do nadwozia, tam czasami zdarza się korozja, która nie pozwala podać
    większego prądu na instalację....
    MZ