  • Data: 2021-11-07 19:18:57
    Temat: Re: Buczenie w głośnikach
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-11-07 o 11:43, trybun pisze:

    > Zewnętrzne i zasilane zewnątrz, tz zasilanie mają niezależne od komputera.
    >
    > Albo byś już dawno wyrzuciła do śmietnika.?

    Moje głośniki mają tyle lat co pierwszy zakup komputera w Optimusie. Też
    zakupione w Optimusie. Są bardzo ciężkie. Lepszych od nich już się nie kupi.
    Problem mam tylko z potencjometrem w pokrętle. Muszę uważać, żeby nie
    ruszyć poktętla np. przy odkurzaniu, czy przesuwaniu głośnika, bo potem
    muszę długo bawić się tym pokrętełkiem, żeby złapać odpowiedni głos.
    Kupiłam kiedyś jakieś niby modne i dobre, ale szybko je odnioslam do sklepu.

    --
    animka