  • 1. Data: 2021-11-04 11:22:45
    Temat: Buczenie w głośnikach
    Od: trybun <C...@j...cb>

    Czy to wina głośników że wystarczy właczyć listwę zasilajacą komputer a
    w głośnikach zaraz pojawia się buczenie, czy to coś innego?

  • 2. Data: 2021-11-04 23:45:25
    Temat: Re: Buczenie w głośnikach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sm0c9i$e77$2@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Czy to wina głośników że wystarczy właczyć listwę zasilajacą
    > komputer a w głośnikach zaraz pojawia się buczenie, czy to coś
    > innego?

    a jak włączysz komp to cisza?

    Może wyjścia karty muzycznej ulatują w stan wysokiej impedancji.
    To czesto występuje.

    Trzeba dać rezystory ściągające np 1kohm pomiędzy masę a L R.
    W kompie mikser na full a gałka głośników na min.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2021-11-05 16:28:54
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 04.11.2021 o 23:45, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Trzeba dać rezystory ściągające np 1kohm pomiędzy masę a L R.
    > W kompie mikser na full a gałka głośników na min.

    Nie, tylko wyłączeniem komputera od prądu, albo wyłączeniem głośników
    fizycznym przyciskiem można uzyskać ciszę. Ręczne ściszanie głośników do
    zera też nic nie daje..

    Czyli w czym konkretnie upatrywać przyczyny, w głośnikach?, bo ich
    podłączenie do innego kompa nic nie zmienia.

  • 4. Data: 2021-11-05 18:57:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sm3ijj$lqd$3@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Ręczne ściszanie głośników do
    > zera też nic nie daje..

    To już wina głośników. Ręczne ściszanie głośników powinno zdusić
    wejście wzmacniacza do masy.

    Masa podłączona w złym punkcie.
    Elektronik by to zwalczył.
    Filtr na zasilanie i popatrzeć co z potencjometrem.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2021-11-05 21:54:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-04 o 11:22, trybun pisze:

    > Czy to wina głośników że wystarczy właczyć listwę zasilajacą komputer a
    > w głośnikach zaraz pojawia się buczenie, czy to coś innego?

    Też tak czasami miewam.
    Wyjmuję wtyczkę z listwy i wkładam jeszcze raz. Czasami do innego gniazdka.
    Najgorsze buczenie jest jak podłączę niszczarkę dokumentów do listwy,
    ale teraz to już najpierw odłączam głośniki.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-11-05 21:57:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-05 o 16:28, trybun pisze:

> [...]
    >
    > Czyli w czym konkretnie upatrywać przyczyny, w głośnikach?, bo ich
    > podłączenie do innego kompa nic nie zmienia.

    Może przeinstaluj sterowniki/program.

    Ja mam Realtek High Definition Audio.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-11-06 08:41:53
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 05.11.2021 o 21:57, Animka pisze:

    > Może przeinstaluj sterowniki/program.
    >
    > Ja mam Realtek High Definition Audio.

    To nic nie da, to buczenie nie ma nic wspólnego z systemem
    zainstalowanym na kompie.

  • 8. Data: 2021-11-06 08:43:21
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 05.11.2021 o 21:54, Animka pisze:

> [...]
    > gniazdka.
    > Najgorsze buczenie jest jak podłączę niszczarkę dokumentów do listwy,

    To moje nie jest aż tak uciażliwe. Dość powiedzieć że usłyszałem je
    dopiero po podłączeniu do nowego komputera. Wcześniej na starym odglosy
    HDD czy pracujących wentylatorów całkowicie zagłuszały to buczenie z
    głośników.

  • 9. Data: 2021-11-06 08:43:53
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 05.11.2021 o 18:57, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Masa podłączona w złym punkcie.
    > Elektronik by to zwalczył.
    > Filtr na zasilanie i popatrzeć co z potencjometrem.

    To już wyższa szkoła jazdy. Łatwiej wymienić na nowe, pytanie tylko czy
    w takich najtańszych wada sie nie powtórzy.. Więc chyba trzeba będzie
    przywyknąć, albo zamontować w kompie HDD to zagłuszy te niepożądane
    buczenie z głośników. ?

  • 10. Data: 2021-11-06 12:20:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-06 o 08:41, trybun pisze:

    > To nic nie da, to buczenie nie ma nic wspólnego z systemem
    > zainstalowanym na kompie.

    Może mikrofon działa.

    --
    animka