    Subject: Re: Budki we wrocławiu
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Wed, 19 Feb 2020 21:32:43 +0100

    W dniu 19.02.2020 o 20:19, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:

    > widziałem tylko jeden na przylotach , a gdzie drugi i trzeci ?

    "Jeden taki telefon znajduje się w strefie ogólnodostępnej na poziomie
    przylotów, obok telefonów do biur ,,Lost and Found". Dwa zawisły na
    ścianach w hali odbioru bagażu. Kolejne dwa znajdują się w części
    zastrzeżonej za kontrolą bezpieczeństwa, zarówno w strefie Schengen jak
    i Non-Schengen."

    Po co ci ta informacja?

    MJ