-
Data: 2009-03-04 13:13:44
Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
Od: "Watson" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tomek W wrote:
>>> Zachodze w glowe i nijak nie moge wymyslec odpowiedzi.
>>
>> Ja zachodze w glowe jak ktos robiac to zdjecie i dumajac
>> co to takiego byl na tyle leniwy zeby zamiast pojsc wzrokiem
>> za tym wezykiem dokad to tez on zmierzawszy sam ruszyl orzeszkiem
>> pod kopulka. Przeciez latwiej wyslac to w formie pytania na precla.
>
>>> Jakbym tam zaczal grzebac to pewnie zaraz by pogonili a nikogo
>>> krecacego sie dookola nie zaobserwowalem.
>>
>> No to kto by cie mial poganiac skoro nikogo nie bylo???
>> A jakby ktos przyszedl to moze znalby odpowiedz na dreczace Cie
>> pytanie?
>
> Właśnie potwierdzilo się to co autor wątku napisał
No dobra dalem szanse mlodym.
Ale widzac ze nie widać - wiec odpowiem.
Pokretlo przy sprzegle słuzy do regulacji wysokosci klamki hamulca w czasie
wyscigu.
Uklad w czasie wyscigu sie grzeje na tyle mocno, klamka mieknie i punkt
zadzialania hampli jest coraz blizej rolgazu. Gdy klamka zaczyna sie opierac o
palce - zaczyna zle. stad plynna regulacja.
Zwykle na 2-3 okrazeniu wymagane jest delikatne podniesienie - potem juz jest
dobrze.
Operowanie hamplem podczas wysciigu jest w zasadzie czesto 2 pozycyjne on-off
z uwagi na ciagla kontrole gazu (przegazowki, odwijanie) klamka hampla jest
ustawiona zawsze w najnizszym polozeniu. Milimetr od pozostalych 3 palców na
rolgazie.
Marider jakby co pytaj.
Dodam tylko ze z przyzwyczajenia w FJR mam tak samo ustawiona klamke - chyba max
obnizona.
Ale tu mi sie plyn nie gotuje wiec nie musze na szybko regulowac w czasie jazdy
:)
--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A
Złoty Felkowski Braincap '06
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.09 20:37 Martin.W
- 04.03.09 20:41 Arni
- 04.03.09 21:53 Kuczu
- 04.03.09 22:45 masti
- 05.03.09 07:47 n...@s...com
- 05.03.09 08:55 Watson
- 05.03.09 10:21 Ozz
- 05.03.09 13:25 gildor
- 05.03.09 13:48 Kefir
- 06.03.09 09:03 Kuczu
- 06.03.09 09:12 gildor
- 06.03.09 09:48 Kuczu
- 06.03.09 20:33 Kefir
- 06.03.09 21:21 Easy
- 09.03.09 09:00 gildor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy to jeszcze dziala
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Taka ciekawostka pożarowa :)
- 2025-07-30 Danina dla artystów, tworców i producentów od zakupu sprzętu elektronicznego.
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=